یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتابخانه مجازی

حوزه/ حجت‌الاسلام عچرش، با اشاره به غیرحضوری بودن دروس در ایام شیوع ویروس کرونا، از راه‌اندازی کانال کتابخانه مجازی، توسط این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد عچرش، مدیر مدرسه علمیه باب‌الحوائج(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به غیرحضوری بودن دروس در ایام شیوع ویروس کرونا، از راه‌اندازی کانال کتابخانه مجازی، توسط این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار کرد: کانال کتابخانه مجازی از سوی معاونت پژوهش این مدرسه علمیه، برای استفاده همه طلاب راه‌اندازی شده که بحمدالله با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

وی افزود: این کانال، باهدف بیان مطالبی پیرامون تحقیقات و مطالعات طلبگی تشکیل‌شده و در آن مطالبی از قبیل روش‌های تحقیق، شیوه‌های مراجعه به شروح و معرفی کتب مرتبط با دروس حوزه ارسال می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه باب‌الحوائج(ع) اهواز، با اشاره به فعالیت جهادی این مدرسه علمیه اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه باب‌الحوائج(ع)، از زمان وقوع زلزله سرپل ذهاب تا به الآن، همواره در صحنه‌های مختلف کار جهادی، حضور مؤثر داشته‌اند.

وی ادامه داد: بعد از وقوع زلزله در این شهرستان، طلاب این مدرسه علمیه با حضور آنجا با کمک طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله استان تهران، وظیفه تعمیر و بازسازی یک روستای تخریب‌شده را بر عهده گرفتند. علاوه بر این هم‌زمان با وقوع سیل خوزستان، در کنار دیگر گروه‌های جهادی به یاری مردمی که خانه‌های آن‌ها در اثر سیل آسیب‌دیده بود شتافتند.

حجت‌الاسلام عچرش بیان کرد: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، طلاب جهادی این مدرسه علمیه، با حضور در بیمارستان‌ها، به کادر درمان و بیماران کرونایی یاری می‌رسانند. از دیگر فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه می‌توان به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های کم برخوردار اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه مجازی بودن دروس حوزه‌های علمیه در ایام شیوع ویروس کرونا، فرصت خوبی را برای همه طلاب ایجاد کرده، گفت: شایسته است همه طلاب در ایامی که دروس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود از وقت‌های آزاد خود نهایت استفاده را ببرند و کم و کاستی‌هایی که در دروس آن‌ها وجود دارد را جبران نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha