جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه

حوزه/ هر نماینده ‌طلاب استانی، می تواند حداقل در دوره چند ساله‌ای که مسئولیت دارد حداقل یک خانه برای طلاب شهرستان مربوطه‌اش در شهرک مهدیه بسازد و به طلاب آن استان اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ملک‌دارمدیرعامل شهرک مهدیه درنشستی با هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، در مورد مسائل مهم شهرک و پیرامون ظرفیت های شهرک مهدیه، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: هر نماینده ‌مجمع نمایندگان استانی، می تواند حداقل در دوره چند ساله‌ای که مسئولیت دارد حداقل یک خانه برای طلاب شهرستان مربوطه‌اش در شهرک مهدیه بسازد و به طلاب آن استان اختصاص دهد.

وی افزود: همچنین نمایندگان  می‌توانند در زمینه خروج به موقع ساکنین، به مدیریت شهرک کمک نمایند البته هم اکنون قرارداد محکمی از طلاب ورودی گرفته می‌شود اما نیاز به همکاری هر دومجموعه می‌باشد؛ در تدوین سند چشم انداز شهرک نیز همکاری پژوهشی مجموعه نمایندگان طلاب و فضلا موثر خواهد بود.

مدیرعامل شهرک مهدیه جهت شورای فرهنگی و نیز شورای مشورتی شهرک، درخواست عضویت نماینده مجمع نمایندگان طلاب را مطرح نمود و اعلام داشت: مدیریت شهرک آماده هرگونه تعامل و همکاری بیشتر با مجمع نمایندگان را دارد و شایسته است یک نفر نماینده در مجمع معین شود تا جهت همکاری بیشتر با شهرک مرتبط بوده با این هدف که تعامل و همکاری بیشتری بین دو مجموعه صورت پذیرد، در ضمن از برگزاری جلسات ماهانه طلاب در شهرک استقبال می نماییم.

در ادامه رئیس مجمع نمایندگان و دیگر اعضاء نیز اعلام داشتند مجمع نمایندگان ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با شهرک مهدیه در زمینه‌های تشکیل اتاق فکر مجمع نمایندگان و  تشکیل دبیرخانه دائمی جهت دریافت طرح‌های پیشنهادی از نمایندگان برای شهرک مهدیه  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha