سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله حکیم صمدی و حجت الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله حکیم صمدی و حجت الاسلام والمسلمین راستگو را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی آیت الله محمد حکیم صمدی(طاب ثراه)، موجب  تأثر و تألم گردید.

 آن عالم بزرگ که از آغاز تأسیس مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و با حکم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) عضو شورای عالی آن مجمع بود، عمر پر برکت خود را در راه تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت( علیهم‌السلام) صرف کرد و شاگردان زیادی را در افغانستان، ایران و اروپا تربیت نمود.

 مدیریت حوزه های علمیه این ضایعه بزرگ را به علمای اعلام در اروپا و افغانستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته، برای ایشان از خداوند متعال اجر عظیم و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

علیرضا اعرافی

 مدیرحوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت فاضل ارجمند و مربی برجسته و صاحب سبک و ابتکار مرحوم  حجت الاسلام آقای  حاج شیخ  محمد حسن راستگو (طاب ثراه)مایه تاثر و تالم فراوان شد.

   آن روحانی پاک و وارسته عمری را با زهد و بندگی حق و عشق به پیامبر (ص) و خاندان پاک وی بویژه سالار شهیدان  (ع) سپری کرد و همواره در تبلیغ دین بویژه برای قشر کودک و نوجوان  و تربیت  مبلغ و مربی کودک و خدمت به مردم کوشا بود و همچنین در دوران انقلاب   و  دفاع مقدس ، منشا خدمات ارزشمند اجتماعی، سیاسی و فرهنگی زیادی بوده است.

 این مصیبت را به  علاقمندان، دوستان، همه بازماندگان بویژه خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می گویم وعلو درجات آن سعید فقید و شکیبائی  و پاداش الهی را برای بازماندگان محترم مسألت  دارم.

عاش سعیداً و مات سعیدا. 

علیرضا اعرافی

 مدیرحوزه های علمیه


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha