پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سفر نماینده ولی فقیه در خوزستان به کشور عراق

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به‌منظور تبادل‌نظر و افزایش همکاری‌ها، به کشور عراق سفر کرد و با برخی از شخصیت‌های سیاسی و جبهه مقاومت عراق، نمایندگان مراجع و اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به‌منظور تبادل‌نظر و افزایش همکاری‌ها، به کشور عراق سفر کرد و با برخی از شخصیت‌های سیاسی و جبهه مقاومت عراق، نمایندگان مراجع و اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه دیدار و گفتگو کرد.

دیدار چهره به چهره با طلاب و فضای مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نجف، نخستین برنامه سفر حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد به کشور عراق بود که امام جمعه اهواز در این دیدار صمیمی به ارائه نکات اخلاقی در سیره اهل‌بیت(ع) و علمای شیعه پرداخت.

همچنین دیدار با آیت‌الله سید مجتبی حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کشور عراق، یکی از برنامه‌های جنبی سفر امام جمعه اهواز به عراق بود.

بر اساس این گزارش، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه برنامه‌های سفر خود به عراق، با حسین سیاه‌پوش، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استان بصره دیدار و پیرامون شرایط موجود بحث و گفتگو صورت گرفت.

همچنین یکی دیگر از برنامه‌های مهم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، دیدار و نشست با شخصیت‌های سیاسی، نمایندگان مراجع و مدیران حوزه‌های علمیه بود که امام جمعه اهواز هدف از این دیدارها را تبادل‌نظر و تجارب جهت همکاری بیشتر دو طرف ایرانی و عراقی در زمینه فرهنگی و اجتماعی و همچنین راه‌اندازی کارگروه‌های مشترک خوزستان و بصره باحضور متخصصین طرفین در حوزه‌های مختلف، اعلام کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha