جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بن

حوزه / امام جمعه شهر بِن استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور دارند و برای گره‌گشایی از مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرستان بِن، حجت‌الاسلام سید حسن میرافضلی، امام جمعه شهر بن استان چهارمحال و بختیاری، امروز چهارم آذرماه در دیدار تعدادی از بسیجیان، بسیج را مجموعه‌ای بی‌نظیر دانست و گفت: امام خمینی(ره) با نظر بلند و دوراندیشی عظیم خود بنیان‌گذار مجموعه‌ای شدند که هیچ جای دنیا نظیر ندارد، چرا که اعضای بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور دارند و برای گره‌گشایی از مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدماتی که بسیجیان در دوران کرونا به جامعه ارائه دادند، گفت:  در جریان ویروس کرونا ایران اسلامی باوجود کمبود امکانات و منابع و تحریم‌های متعدد به مدد روحیه بسیجی و جهادی توانسته است تا حد زیادی بر مشکلات غلبه پیدا کند درحالی که بسیاری از کشورهای پیشرفته با این همه امکانات باز دچار مشکل می‌شوند.

امام جمعه شهر بن تأکید کرد: در آینده نیز با همین تفکر بسیجی بر مشکلات موجود کشور فائق خواهیم آمد و  پوزه استکبار و دشمنان که فقط در مقام دشمنی و ایجاد مشکل برای کشور ما هستند را به خاک خواهیم مالید.

حجت‌الاسلام میر افضلی کم‌رنگ شدن یا از بین رفتن روحیه بسیجی در وجود بسیجی را آفتی جدی دانست و خاطرنشان کرد: اولین مرحله جدا شدن از ولایت فاصله گرفتن از تفکر بسیجی و روحیه جهادی است و شیطان هم در کمین است تا با گرفتن این روحیه بسیجی از ما بتواند ما را از مسیر الهی خارج و دنیاطلبی و منفعت‌طلبی سوق بدهد.

وی مشکلات اقتصادی کشور را نیز ناشی از رنگ باختن روحیه جهادی در درون مسئولان دانست و گفت: متأسفانه در بین برخی از مسئولین ما روحیه اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی جایگزین روحیه جهادی و بسیجی شده است و همین عامل باعث شده تا اقتصاد ما با این مشکلات مواجه شود و مردم در تنگنا قرار گیرند.

استاد حوزه گفت: اگر روحیه بسیجی در جامعه تضعیف شود، افراد نالایق پست‌های مدیریتی را اشغال خواهند نمود و در چنین جامعه‌ای حتی اگر معصوم هم در رأس حکومت باشد، دیگر دستوراتش تبعیت نخواهد شد و دغل‌کاران و ظالمین به مردم در آن جامعه حاکم خواهند شد و جامعه به سمت اضمحلال و نابودی حرکت خواهد کرد.

گفتنی است، شهر بِن، مرکز شهرستان بِن، یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است. شهر بِن از شمال به سد زاینده رود، از جنوب به کوه بِن و شهر وردنجان، از غرب به کوه افغان و روستای لارک (لاطان) و از شرق به کوه شیراز و سامان محدود می‌شود.[۱] فاصله بن تا شهرکرد، مرکز استان، ۲۰ کیلومتر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha