پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هفته بسیج

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به آثار و برکات شجره طیبه بسیج در حرکت انقلاب اسلامی، بسیج را در تاریخ انقلاب ماندگار دانست و گفت: برکات بی‌شمار بسیج را به یُمنِ آمادگی کامل و حضور انسان‌های آزادیخواه در همه عرصه‌ها مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شهرکرد با تبریک هفته بسیج، گفت: شجره طیبه بسیج با دوراندیشی و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد و نیروهای این تشکل مردمی از بدو تاسیس تا امروز در صحنه‌های مختلف و حساس انقلاب اسلامی و نظام خوش‌ درخشیده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به آثار و برکات شجره طیبه بسیج در حرکت انقلاب اسلامی، بسیج را در تاریخ انقلاب ماندگار دانست و گفت: برکات بی‌شمار بسیج مستضعفین را به یُمنِ آمادگی کامل و حضور انسان‌های آزادیخواه در همه عرصه‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی برخی ویژگی‌های بسیجی واقعی را برشمرد و گفت: بسیجی به دنیا دل‌بستگی ندارند، به فکر مردم و جامعه‌ است، اهل عبادت و رازو نیاز و شب‌زنده‌داری است و توکل به خدا در امور همراه برنامه‌ریزی و آینده‌نگری از ویژگی‌های اوست.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر تصریح کرد: صبر در سختی‌ها و مشکلات، زهد و تقوای الهی، مجاهدت و عمل صالح و خالص و عشق به معنویات و خداوند از خصیصه‌های بارز بسیجی است.

وی، وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی را از دیگر ویژگی‌های بسیجی برشمرد و گفت: بسیجیان مصداق بارز مؤمنین هستند که با ولایت مداری و ولایت‌پذیری بالا در صحنه‌های مختلف خدمت به دین و مردم حضور پیدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha