جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تودیع معارفه

حوزه/ در مراسمی حجت‌الاسلام سید مصطفی موسوی به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، در مراسمی با حضور رئیس سازمان عقدتی سیاسی ناجا، حجت‌الاسلام سید مصطفی موسوی به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام عباس دهقان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این مراسم گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است اما ملت ایران با وحدت در برابر دشمن ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: همه ما یک خانواده بزرگ به نام نیروهای مسلح و نیروی انقلابی هستیم که برای حفظ، حراست و پاسداری از نظام و انقلاب وارد میدان شده‌ایم و به همان اندازه که امنیت سیاسی و اجتماعی برای ما  ارزش دارد، حفظ ارزش‌های اسلامی نیز ارزشمند است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه همه فعالان در حوزه نیروهای مسلح برای حفظ ارزش‌ها و پاسداری از نظام اسلام و انقلاب فعالیت دارند، افزود:نیروهای مسلح نمی‌گذارند دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود فعالیت دارد و بر همه ناامنی‌های اجتماعی غلبه می‌کند و هر جا نیروی انتظامی فعال باشد، امنیت نیز برقرار است.

ادیانی با اشاره به اینکه ولایتمداری از میان ویژگی‌های مهم اخلاقی، فکری، معنوی و ارزشی پلیس جمهوری اسلامی ایران از ارزش بالای برخوردار است، گفت: همه ما افتخار می‌کنیم که نیروی انتظامی مشغول خدمت‌رسانی به مردم و نظام هستیم و در قالب نیروی انقلابی، جهادی و ایمانی فعالیت می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجاگفت:نیروی انتظامی تاکنون آمادگی خود را برای ارتقای امنیت اخلاقی، روانی،  اقتصادی در کشور به نمایش گذاشته است تا امنیت در کشور فراهم شود و این امر باعث افزایش رضایت مردم نسبت به فعالیت نیروی انتظامی شده است.

سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: کارکنان و ماموران انتظامی استان به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از تمام توان خود به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند.

وی اظهار کرد: با جاری کردن روحیه بسیجی می‌توان در مسایل اجتماعی، سیاسی، کاری و زندگی به موفقیت دست یافت.

سردار امان‌اللهی افزود: ماموران انتظامی با اخلاص و نیت درست و در راستای رفع مشکل دیگران با صبر و استقامت تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه ماموران انتظامی استان در خدمت رسانی به مردم از میانگین کشوری بالاتر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا جعفری نژاد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. سلام وصلوات.بر شهدای هشت سال دفاع مقدس