جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/اهدا سرویس جهیزیه به خانواده های بی بضاعت استان اصفهان

 حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به‌زودی ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، مجید حیدری در نشست با خبرنگاران از اهدای ۲ هزار جهیزیه به نوعروسان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: هر کدام از این جهیزیه‌ها ۲۰ قلم کالای اساسی مانند یخچال‌فریزر، فرش، اجاق گاز، سرویس خوراک‌پزی، جارو برقی، لباسشویی، آب‌میوه‌گیری، چرخ گوشت و اقلام دیگر دارد.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع)با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال‌جاری۱۳ واحد مسکونی در ۶ روستای دهناش، ارته، گزستان، تبرک، مورد و باغ‌چنار بخش بازفت شهرستان کوهرنگ احداث و به نیازمندان واگذار کرد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به ظرفیت‌های تولیدی استان در بخش‌های مختلف به‌ویژه گیاهان دارویی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه صنایع تبدیلی و تکمیلی در این استان راه‌اندازی نشده است که در این راستا این قرارگاه، راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی مانند بسته‌بندی تولیدات مختلف استان را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: هر کدام از واحدهای مسکونی در این طرح ۵۰ مترمربع زیربنا دارد که در روند اجرای این طرح به‌ازای ساخت هر واحد مسکونی ۷۲۰ میلیون ریال هزینه شد که ۴۲۰ میلیون ریال از سوی این قرارگاه جهادی و ۳۰۰ میلیون ریال از سایر مشارکت‌ها تامین شده است.

حیدری اظهار کرد: از مردم نوع‌دوست و خیرانی تقاضا می‌شود با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، برای کمک به مردم مناطق محروم استان مانند اهالی دهستان‌های موگویی و لبد شهرستان کوهرنگ کمک‌های خود را در قالب لباس گرم تهیه کنند و برای رساندن به دست نیازمندان در اختیار دفتر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به نشانی شهرکرد، میدان قدس واقع در مسجدالنبی و یا شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۳۳۵۴۹۹۹ و ۰۹۱۳۰۰۶۶۹۷۶ قرار دهند و یا از طریق صحفه اینستاگرام به نشانی g_emamreza.chb با مسوول مربوطه هماهنگی کنند.

وی افزود: هفته گذشته ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد که ارزش مالی هر سری ۱۰۰ میلیون ریال بود و  ۵۰ سری جهیزیه جدید به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان مطالعات اولیه شناسایی چهار عرصه اشتغال، بهداشت، زیرساخت و آموزش در شهرستان کوهرنگ با همکاری مردم محلی را در دستور کار دارد.

وی افزود: در مهرماه سال‌جاری ۴۰۰ بسته نوشت افزار در دهستان موگویی و ۳۰۰ بسته در دهستان لبد شهرستان کوهرنگ از سوی این قرارگاه توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha