جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج دانشجویی

حوزه / بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بسیج دانشجویی استان به شرح ذیل است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

جمع دانشجویان بسیجی، نیروهای زنده، فعال، هوشمند و در حقیقت سربازان آماده‌ به‌کار و کمر بسته‌ی اسلام و انقلاب، برای هر مسئولی بلکه برای هر احدی از آحاد کشور که به سرنوشت این کشور علاقه دارد-  مایه‌ی سپاس و مایه‌ی مباهات است.

امام خامنه‌ای (مدظله العالی)    ۳۱/۰۲/۱۳۸۶

تشکیل بسیج دانشجویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی است که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شده.

در رویدادهای مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان بسیجی با تأسی از پیشوای خود، حضرت ابا عبد الله(ع)، به ایثار و فداکاری و بذل جان در راه انقلاب و اسلام پرداختند و همین رشادت ها بود که نهال انقلاب اسلامی را بیمه کرد و این همان تبلور نور ایمان به خدا و رسول خداست که در میان جوانان این مرز و بوم نمایان گشته؛ تا آنجا که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) فرمودند: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

دانشجویان بسیجی امروز، همان دانشجویان بسیجی مکتب امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) هستند که هیچگاه در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و شهامت و شهادت و بذل جان را سرلوحه مسیر خود قرار دادند؛ امروزه دانشجویان بسیجی هم در میدان علم و دانش با عزمی راسخ و مثال زدنی به جهادی به مراتب حساس تر پای نهاده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد.

آنچه که برای بسیج دانشجویی و دانشجویان پیرو خط امام راحل(رحمة الله علیه) حائز اهمیت است، اطاعت محض از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و لبیک به اوامر ایشان است؛ همچنین خطاب به مسئولین دلسوز و تصمیم گیر کشور اعلام می کنیم که پرداختن به معیشت مردم عزیز باید، اولویت اول خادمان ملت باشد؛ که راه حل آن نه نگاه به خارج است و نه ناامیدی، بلکه تنها راهکار، تلاش جهادی و شبانه روزی است که فقط با اعتماد و اتکا به جوانان و استفاده از خلاقیت و ابتکار آنها محقق می شود؛ همانطور که در دوران دفاع مقدس قله های عزت و شرف توسط جوانان همین مرز و بوم فتح شد.

ما دانشجویان بسیجی به تاسی از سردار پرافتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی، در راه سربازی اسلام و پیروی از منویات رهبری از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و خطاب به وادادگان داخلی و دشمنان خارجی اعلام می کنیم ملت ایران بی شک دسیسه های استکبار جهانی را شناخته و اجازه فتنه گری به عوامل آنها را نخواهد داد و با قدرتی مضاعف به مسیر نورانی و الهی خود ادامه خواهد داد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته».

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha