جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور خوزستان

حوزه/ مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور، ۲۵ طلبه در پایه‌های یک، دو و پنج دارد که از ابتدای سال تحصیلی جدید درس‌های طلاب پایه‌یک به‌صورت حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دروس پایه‌های ۲ و ۵ نیز در هفته دو روز حضوری و مابقی روزها غیرحضوری برگزارشده است.

حجت‌الاسلام احمد امیری، مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، در ابتدا به بیان فعالیت‌های قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام سجاد(ع) پرداخت و اظهارداشت: قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور در جریان سیل ۹۸ تأسیس و شروع به فعالیت‌های جهادی گسترده‌ای برای کمک به سیل‌زدگان کرد که ازجمله آن فعالیت‌ها می‌توان به احداث سیل بند، پخت‌وپز و توزیع مواد غذایی، توزیع پتو و تشک، و اهدای کولر و بخاری به سیل‌زدگان، اشاره کرد.

وی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا، قرارگاه جهادی مدرسه بار دیگر احساس وظیفه کرده و اقداماتی چون ضدعفونی کردن شهر و بیمارستان‌ها، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع ماسک رایگان، و توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه در سه نوبت، را به انجام رساند.

حجت‌الاسلام امیری، در ادامه به ارائه گزارشی از تعداد طلاب، و فعالیت‌های آموزشی مدرسه علمیه امام سجاد(ع) پرداخت و اظهار داشت: مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور، ۲۵ طلبه در پایه‌های یک، دو و پنج دارد که از ابتدای سال تحصیلی جدید درس‌های طلاب پایه‌یک به‌صورت حضوری ولی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دروس پایه‌های ۲ و ۵ نیز در هفته دو روز حضوری و مابقی روزها غیرحضوری برگزارشده است.

وی در ادامه گفت: این مدرسه علاوه بر تدریس دروس اصلی، برنامه‌های مختلفی برای تعلیم و تربیت طلاب دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به برگزاری درس اخلاق، دوره حفظ قرآن، و تدریس نهج‌البلاغه اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) شهرستان شاوور، به فعالیت‌های علمی پژوهشی این مدرسه اشاره کرد و ابراز داشت: این مدرسه برای تمامی طلاب پایه‌های ۲ و ۵ یک موضوع تحقیقاتی مشخص کرده و طلاب باید هر ترم یک مقاله علمی پژوهشی ارائه دهند.

وی در پایان گفت: دوره مقاله‌نویسی برای تمامی طلاب مدرسه برگزار شده و هم‌اینک در حال آماده‌سازی برای برگزاری دوره‌های علمی پژوهشی و همچنین اعتقادی هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha