چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حیدری زاد

 حوزه/ با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی و مسئول بسیج طلاب استان، از حجت الاسلام حیدری زاد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه، به مناسبت هفته بسیج و روز تشکیل این نهاد، از حجت الاسلام محمد حیدری زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی متین، با بیان این که روحانیت نقش بسیار تاثیرگذاری در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی داشته است، اظهار داشت: لازم است فداکاری های روحانیت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان بیان شود تا مورد فراموشی قرار نگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با تقدیر از تعامل و همکاری های حوزه علمیه برادران و خواهران آذربایجان غربی با بسیج، گفت: تعامل حوزه و بسیج می تواند موجب پویایی انقلاب شود و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است،  حجت الاسلام حیدری زاد از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است که در عملیات هایی همچون کربلای ۲، عملیات خیبر، والفجر ۸ و کربلای ۵ شرکت داشته و در عملیات کربلای ۵ مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha