چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
فخری زاده

حوزه/ شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن محکومیت ترور شهید فخری زاده، از مسئولان ذی ربط، اشدّ مجازات و انتقام سخت خون آن شهید مظلوم و پیگرد و کیفر تمامی عوامل و ایادی این جنایت هولناک را خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن محکومیت ترور شهید فخری زاده، آورده است: از مسئولین ذی ربط، اشدّ مجازات و انتقام سخت خون آن شهید مظلوم و همچنین پیگرد و کیفر تمامی عوامل و ایادی داخلی در این جنایت هولناک را خواستاریم.

در این پیام با اشاره به اینکه رژیم تروریست صهیونیستی با هماهنگی دولت جنایتکار آمریکا و مزدوران منطقه ای و داخلی خود به ترور یکی دیگر از دانشمندان و فرزانگان مخلص و انقلابی ایران اسلامی دست زد، این اقدام را خیالی از سوی آنان برای وارد کردن ثلمه ای بر پیکرۀ علمی و دفاعی کشور عنوان شده است.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در این پیام آورده اند: شهید سرافراز اسلام، حاج محسن فخری‌زاده، از ستون‌های دانش هسته‌ای کشور بود که دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدّس جمهوری اسلامی، سالیان سال در پی ترور و حذف فیزیکی ایشان بوده و سرانجام با جنایتی کوردلانه، خون پاکش را به روی زمین ریختند.

در این پیام با بیان اینکه خلعت مقدّس شهادت، پاداش گرانمایۀ یک عمر مجاهدت مخلصانۀ آن مرد بزرگ در راه اعتلای علمی و دفاعی نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود، آمده است: بی‌گمان، دشمنان پلید این سامان با این اقدامات کور راه به جایی نخواهند برد و حرکت پرشتاب دانشمندان هسته‌ای و دفاعی و فنی کشور در مسیر نورانی آن شهید سعید، با قدرت و همّت افزون‌تری ادامه خواهد یافت و حرکت در مسیر نابودی رژیم ننگین صهیونیست توقّفی نخواهد داشت.

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن دانشمند متعهّد به محضر مقدّس امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف، رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله ،خانواده محترم ایشان و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی، تاکید کرده است: مراتب خشم و نفرت حوزویان خراسان را از این جنایت ددمنشانه اعلام داشته و از مسئولین ذی ربط، اشدّ مجازات و انتقام سخت خون آن شهید مظلوم و همچنین پیگرد و کیفر تمامی عوامل و ایادی داخلی در این جنایت هولناک را خواستاریم.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha