جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعہ المصطفی یونیورسٹی

حوزه/ جامعةالمصطفی العالمیه در پی شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان گفت: همگان به خوبی می‌دانند که تقدیم شهدایی مانند سردار شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده، که به تیر کینه کوردلان تروریست به خیل شهیدان انقلاب می‌پیوندند، مهم‌ترین نشانه حقانیت انقلاب اسلامی و تأییدکننده درستی مسیر پیش روی فرزندان این انقلاب است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، در بیانیه جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت شهادت شهید فخری زاده آمده است:

در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند». (احزاب: ۲۳)

 انقلاب اسلامی در مسیر بالنده خود در سال‌های آغازین گام دوم، شهیدی دیگر تقدیم اسلام ناب محمدی(ص) نمود.

 شهید محسن فخری‌زاده نیز همانند هفده‌هزار عزیز دیگر، به دست تروریست‌های بین‌المللی به خون غلتید و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شهیدپرور ایران را در چشم جهانیان آشکار کرد. ترور این شهید عزیز، که یکی از دانشمندان حوزه علمی و پژوهشی بود، نشانه استیصال روزافزون بدخواهان ملت شریف ایران و پاسخی مذبوحانه به پایمردی آنان در مسیر انقلاب است.

 وی در سمت ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به تعالی آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی همت گماشت و در کسوت استادی فیزیک هسته‌ای دانشگاه، دانش پربار خویش را تقدیم جوانان این مرز و بوم ‌نمود.

 همگان به خوبی می‌دانند که تقدیم شهدایی مانند سردار شهید سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده، که به تیر کینه کوردلان تروریست به خیل شهیدان انقلاب می‌پیوندند، مهم‌ترین نشانه حقانیت انقلاب اسلامی و تأییدکننده درستی مسیر پیش روی فرزندان این انقلاب است.

 ملت شریف ما با دلی داغدار و سری افراشته، به خوبی می‌دانند که این اقدامات ناشی از درماندگی دشمنان در برابر پیشرفت‌های همه‌جانبه انقلاب اسلامی و ملت سلحشور و انقلابی ایران است.

 جامعةالمصطفی‌العالمیه اعلام می‌دارد که ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان اوج خباثت بدخواهان ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و ضمن اعلام انزجار از عاملان و حامیان آن، بار دیگر تأکید می‌ورزد که چنین حرکات مذبوحانه‌ای، خللی در پایداری و پایمردی پیروان انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد و راه پرافتخار این عزیزان با صلابت استمرار خواهد یافت و دشمنان ایران اسلامی بدانند که این گونه خباثت‌ها و کینه‌توزی‌ها از سوی نظام اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha