شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عکس/ تجمع در اعتراض به ترور شهید محسن فخری زاده در تبریز

حوزه/ تجمع دانشجویان انقلابی و طلاب آذربایجان شرقی در خصوص محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان، در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جمعی از طلاب و دانشجویان تبریزی  به همراه برخی از مردم مومن و انقلابی این شهر، امروز در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این تجمع که در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در تبریز برگزار شد، تجمع کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن خیانت ها و خباثت های استکبار جهانی و ایادی پلید و سازش کار آن را محکوم کردند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ای کاش کشورم را شهیدانی چون رجایی داشت که بی ادعا و بی تکلف رنج و فقر کنونی مردم را با تمام وجود لمس می کرد مدیر و مدبری چون شهیذ مظلوم بهشتی... و ای کاش حداقل یک هزارم ارزشهای آنها در مسئولین فعلی بود که با تاسی و تبعیت از مقام معظم رهبری همچون نهاد انقلابی سپاه که با وجود تحریمها پیشرفت کرد ولی هنوز دولت در قیمت مرغ و تخم مرغ درمانده است و افسوس و افسوسهای از این دست در زمینه های مختلف فرهنگی و ...