جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان بر ضرورت خدمت خانواده های شهدا تاکید کرد و حضور بیشترین شهید مدافع حرم استان اصفهان در گلزار شهدای دارالسلام کاشان را نیازمند ثبت ملی دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی،  پیش از ظهر امروز  در بازدید از بنیاد شهید امور ایثارگران کاشان با تاکید بر برگزاری جلسات مسئولین با خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات آنها، گفت: به دلیل اینکه به خاطر شرایط کرونایی امکان گردهمایی همه خانواده شهدا ، ایثارگران  و جانبازان  کاشان امکان پذیر نیست، تعدادی به نمایندگی از آنان، مشکلات را در یک نشست ویژه با مسئولان در میان بگذارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: نباید خدمت به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مورد غفلت مسئولان قرار گیرد

عضو خبرگان رهبری، حضور بیشترین شهید مدافع حرم استان اصفهان در گلزار شهدای دارالسلام کاشان را نیازمند ثبت ملی دانست و ابراز داشت: ثبت ملی گلزار شهدای دارالسلام کاشان نیازمند تصویب در شورای فرهنگ عمومی است.

راه اندازی رادیو بهشت در کاشان

غلامرضا حیدری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان هم در این دیدار با ارائه گزارشی، گفت: از کل شهدای کاشان ۸۸۶ نفر شهید بسیجی، ۲۵۰ نفر شهید ارتشی، ۲۳  نفر شهید معلم، ۳۰ نفر شهید دانشجو، ۲۷۰ نفر شهید دانش آموز، ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی و مابقی سایر اقشار جامعه هستند.

وی، از راه اندازی رادیو بهشت در بنیادشهید و امور ایثارگران کاشان خبرداد و افزود: فرزندان جانبازان هفته ای  ۱۵ دقیقه در این رادیو به تبیین سیره شهدا می پردازند.

حیدری با بیان اینکه درحال حاضر ۵۰۰ پدر ومادر شهید در کاشان در قید حیات هستند، گفت: ۲۰۰ نفر از والدین شهدا در سال جاری به علت بیماری کرونا فوت کرده اند

 گفتنی است، آیت الله سلیمانی در بازدید دو ساعته از بخش های مختلف بنیاد شهید و امورایثارگران کاشان، به درد دل تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران گوش داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha