چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ آئین افتتاح رشته کارشناسی روایتگری دفاع مقدس و کاردانی امور فرهنگی-موزه

حوزه/ سردار ادیبی گفت: باید تلاش کرد حوزه دفاع مقدس که منشأ بسیاری از تحولات کشور بوده و باعث حرکات شایسته و سرنوشت سازی در آینده نیز خواهد بود مورد غفلت، فراموشی و تحریف واقع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار نادر ادیبی، امروز در آیین افتتاحیه رشته های تحصیلی کارشناسی روایتگری دفاع مقدس و کاردانی امور فرهنگی- موزه از سوی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قم و با حضور آیت الله اعرافی و جمعی از مسئولین فرهنگی کشوری و استانی گفت: باید تلاش کرد حوزه دفاع مقدس که منشأ بسیاری از تحولات کشور بوده و باعث حرکات شایسته و سرنوشت سازی در آینده نیز خواهد بود مورد غفلت، فراموشی و تحریف واقع نشود.

وی تصریح کرد: ما باید برای حفظ تاریخ سرافراز دفاع مقدس و وقایع و حماسه های آن تلاش کنیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یکی از اقدامات لازم در این باره نقل و روایت روحیات و رفتار شهدا در مقاطع مختلف و در مواجهه با حوادث گوناگون است.

وی افزود: بحمدالله اقداماتی که تا حد زیادی به صورت جهادی هم بوده است از قم شروع شده و امیدواریم به سایر استان های کشور نیز سرایت نماید.

سردار ادیبی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با همکاری وزارت آموزش و پرورش طرح معلم_ راوی را در مدارس سراسر کشور آغاز کرده ایم.

وی گفت: علاوه بر آن در تلاش بوده و هستیم تا نیروهای نظامی خود را هم برای روایت گری دفاع مقدس تربیت نماییم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان داشت: امیدواریم در آینده نزدیکی سرمایه های دفاع مقدس به جریانی مهم و اثرگذار در حوزه تربیتی کشور تبدیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha