یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: از هم پاشیدگی خانواده ها بدتر از بیماری کرونا است. بعضی از پدر و مادران به جای این که به خاطر سرنوشت فرزندانشان با هم تفاهم داشته باشند تا کارشان به طلاق کشیده نشود، با جدا شدن از هم، آینده سازان کشور را در وضعیت بسیار سختی قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز دوشنبه هفدهم آذر در بازدید از موسسه خیریه دارالاکرام قمر بنی هاشم(ع) کاشان، گفت: مردم کاشان همان طور که در دفاع مقدس حد نصاب لازم را در پشتیبانی از جنگ به دست آورند، بعد از دفاع مقدس نیز در کمک رسانی به محرومین و مناطق زلزله زده و سیل زده کشور درخشیدند.

امام جمعه کاشان به نقش موسسه خیریه دارالاکرام قمر بنی هاشم(ع) کاشان در تربیت آیندسازان کشور اشاره کرد و افزود: این موسسه با تحت پوشش قرار داشتن دو هزار دانش آموز بی سرپرست، بد سرپرست و خانواده های محروم نقش مهمی در تربیت آینده سازان کشور دارد.

وی، فرزندان بدسرپرست را از محروم ترین اقشار جامعه دانست و ادامه داد:  از هم پاشیدگی خانواده ها بدتر از بیماری کرونا است. بعضی از پدر و مادران به جای این که به خاطر سرنوشت فرزندانشان با هم تفاهم داشته باشند تا کارشان به طلاق کشیده نشود، با جدا شدن از هم، آینده سازان کشور را در وضعیت بسیار سختی قرار می دهند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت از فرزندان بدسرپرست باید بدون ذکر نام، نشان و بدون ریا باشد، گفت: براساس آیات قرآن باید کمک به این گونه افراد برای حفظ حرمت و شخصیتشان مخفیانه باشد.

وی با بیان اینکه هنوز افراد بازمانده از تحصیل زیادی در کشور داریم، کمک آموزشی موسسه خیریه دارالاکرام قمر بنی هاشم(ع) به دانش آموزان بی سرپرست و بد سرپرست را کاری عاقلانه، منطقی و آینده ساز دانست و گفت: فردا تربیت شدگان از این موسسه خیریه در داخل و خارج از کشور در سمت های  مختلف خواهند درخشید

آیت الله سلیمانی پس از بازدید دو ساعته از بخش های مختلف موسسه خیریه دارالاکرام قمر بنی هاشم(ع) کاشان، نماز جماعت ظهر و عصر را با رعایت پروتکل های بهداشتی، در این موسسه اقامه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha