جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم خواستار حضور هر چه بیشتر و فعالتر طلاب بسیجی در فضای مجازی در راستای دفاع از آرمان های انقلابی و پاسخ به شبهات در سطح جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در نشست هم اندیشی با حضور برخی از مدیران مدارس علمیه و فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب خواهران قم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: در روزگاری بسر می بریم که روز به روز بر اهمیت فضای مجازی افزوده می شود به خصوص در دوران کنونی که به جهت شیوع کرونا، بسیاری از جلسات حضوری و برنامه ها تعطیل شده، باید از بستر فضای مجازی در جهت انجام فعالیت های انقلابی و جهادی و علمی به درستی بهره برداری کرد.

وی همچنین بر لزوم تقویت بصیرت افزایی در بین بانوان طلبه و ارتقای سطح تعاملات میان مدیران مدارس علمیه خواهران و پایگاه های بسیج طلاب به این منظور تأکید کرد و گفت: بانوان طلبه بسیجی باید با سلاح بصیرت و ایمان به جنگ با دشمن بپردازند و در این راستا، بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت ها و جهت گیری های خویش قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم افزود: در سال شیوع کرونا، به لطف الهی طلاب و روحانیون بسیجی همپای دیگر اقشار بسیجی ملت در عرصه مقابله با این ویروس منحوس و نیز برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، بسیار خوش درخشیدند و البته این جریان مبارک ایثار و ازخودگذشتگی و جهاد همچنان ادامه دارد.

گفتنی است: در پایان این جلسه از تنی چند از مدیران مدارس علمیه خواهران و نیز فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب خواهران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha