چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله وافی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: شیوه آیت الله مصباح یزدی در دفاع از اسلام و انقلاب و مقابله با انحرافات، الگوی طلاب و اساتید حوزه است.

آیت الله ابوالقاسم وافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: گذشته از نسبتی که با هم داریم، بنده بیش از ۶۰ سال است که با آیت الله مصباح آشنایی دارم و با ایشان در ارتباط هستم و از شصت سال پیش که به قم آمدم تاکنون، کمتر کسی از دوستان و آقایان و اساتیدی که توفیق آشنایی با آن ها را داشتم، همچون آقای مصباح از حیث خدمات علمی و فرهنگی دیده ام.

وی افزود: در سایه توفیق و عنایات الهی، ایشان به معنای واقعی کلمه خدمت گزار اسلام و انقلاب و نظام بوده و چه در دوران طاغوت و چه پس از انقلاب، در زمینه فعالیت های فرهنگی، علمی و سیاسی در مسیر نهضت امام (ره) بوده اند و امروز خدمات گسترده علمی و فرهنگی ایشان مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران همچنین گفت: آیت الله مصباح، شخصیتی است که همواره در خط اصیل قرآن و اهل بیت (ع) حرکت نموده و هر جا که انحراف عملی یا گفتاری از کسی یا مجموعه ای مشاهده می کردند که برخلاف آموزه های قرآن و عترت بوده، با همه وجود مقابله کرده اند.

وی بیان داشت: بنده معتقدم که ایشان یک عالِم نمونه برای عزیزان حوزوی و طلاب و اساتید بوده و هستند و به خصوص شیوه کار و رفتار ایشان در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، الگوی طلاب و اساتید حوزه است.

وی با اشاره به این که از نظر اخلاقی، زندگی ایشان برجسته و زبانزد است، گفت: در طول بیش از شش دهه ای که ایشان را می شناسم، آیت الله مصباح را انسان والامقام و دارای ثبات قدمی دیده ام که در دفاع از اسلام و انقلاب و تبیین معارف اهل بیت(ع) از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

آیت الله وافی همچنین تأکید کرد: یکی از ویژگی های علمای راستین در دوران غیبت، تلاش در جهت پاسداری از مرزهای اسلام عزیز و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نیز مقابله با انحرافات است که آیت الله مصباح یزدی حقیقتاً در طول زندگی خویش، این گونه بوده و هستند.

وی در خاتمه افزود: ان شاءالله خدای متعال ایشان را سلامت بدارد و به ما هم توفیق دهد که در این مسیر نورانی حرکت کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha