جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هفته پژوهش

حوزه/ دبیر هفته پژوهش جامعه المصطفی العالمیه از تقدیر پژوهشگران برتر جامعه المصطفی در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، قلی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته پژوهش اظهار داشت: معاونت پژوهش در زمینه پژوهش برنامه‌ریزی گسترده‌ای را انجام داده است که یکی از آنها کارگروه برنامه‌ریزی و اجرایی پژوهش است که همه برنامه المصطفی را به مناسبت هفته پژوهش بررسی و ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: در این هفته نشست‌های علمی و پژوهشی به‌صورت مجازی و وبینار علمی داریم که در این زمینه از دانشگاه مجازی و ظرفیت‌هایش برای برگزاری دوره‌های تخصصی و نشست‌های مجازی استفاده کرده‌ایم.

قلی‌زاده تأکید کرد: علاوه بر این، از واحدهای جامعه المصطفی در قم بازدید کرده و با خارج قم هم به‌صورت مجازی مرتبط خواهیم شد و مسائل پژوهشی بررسی می‌شود.

وی تقدیر از پژوهشگران برتر و انجمن‌های علمی را هم از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد و گفت: در راستای افزایش انگیزه و قدردانی از زحمات پژوهشگران از پژوهشگران برتر قدردانی خواهد شد.

قلی‌زاده به مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از مراکز تحت اشراف معاونت پژوهش است که بیش از چهارهزار کتاب در ۲۴ موضوع به ۴۳ زبان چاپ و نشر داشته است.

وی تأکید کرد: در سال ۹۸ هفتاد عنوان کتاب چاپ اول داشتیم و بیش از ۳۷۰ عنوان تجدید چاپ داشتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha