پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر آرشیوی از مرحوم آیت‌الله محمد یزدی

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز با تسلیت رحلت آیت الله یزدی، تاکید کرد: ایشان چه در مقام یک مدرس و استاد برجسته حوزه های علمیه و چه در کسوت یک سیاستمدار و یا خطیب نماز جمعه همواره با زبانی گویا و صریح در خط مقدم دفاع و صیانت از مقام ولایت و ارزشهای والای حاکمیت اسلامی مستحکم و با صلابت گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمد یزدیعضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این یار وفادار و شخصیت ممتاز و الگوی انقلابی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری همواره با شجاعت، قاطعیت و صراحت و با روحیه ای انقلابی و خستگی‌ناپذیر در تمام سنگرهای خدمت به نظام اسلامی و اعتلای نام نهضت انقلابی ملت ایران در صحنه حاضر بود. ایشان چه در مقام یک مدرس و استاد برجسته حوزه های علمیه و چه در کسوت یک سیاستمدار و یا خطیب نماز جمعه همواره با زبانی گویا و صریح در خط مقدم دفاع و صیانت از مقام ولایت و ارزشهای والای حاکمیت اسلامی مستحکم و با صلابت گام برداشت.

جامعه روحانیت مبارز این ضایعه بزرگ و فقدان این شخصیت ارزشمند را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، اعضای محترم جامعه مدرسین، روحانیت و حوزه های علمیه، شاگردان و مریدان و دوستداران آن مرحوم و به بیت مکرم و فرزندان برومند ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کند و از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین علیهم‌السلام برای آن فقید سعید مسالت می نماید.

جامعه روحانیت مبارز

نوزدهم آذر ۱۳۹۹

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha