یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هم اندیشی رسانه‌ای استان خوزستان

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیر کل صدا و سیما و جمعی از مسئولان نهادهای حوزوی خوزستان، از خبرگزاری حوزه، به‌پاس انعکاس فعالیت‌های جهادی جهادگران حوزوی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای و تقدیر از خبرگزاری حوزه به‌پاس انعکاس فعالیت‌های جهادی جهادگران حوزوی، در محل سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

این جلسه با حضور مهندس مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، حجت‌الاسلام پشم فروش، مدیر ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان و جمعی از فعالان عرصه جهاد و رسانه برگزار شد.

نیروی رسانه‌ای؛ حلقه مفقوده گروه‌های جهادی

در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام پرچم، با تأکید بر لزوم انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون بسیجی، گفت: امروز نیروی رسانه‌ای، حلقه مفقوده گروه‌های جهادی است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب تأکید بر انعکاس فعالیت‌های جهادی از سوی جهادگران در فضای رسانه‌ای می‌کنند، لازم است که در این خصوص اقدامات بیشتری صورت گیرد.

خبرنگاران گمنام پابه‌پای گروه‌های جهادی حاضر در میانه‌ی بحران

همچنین حجت‌الاسلام پشم فروش، با تقدیر از زحمات خبرنگاران برای انعکاس تلاش‌های جهادگران، گفت: همان‌طوری که طلاب و بسیجیان جهادی در زلزله، سیل، کرونا و آب‌گرفتگی حضور فعال داشته و خدمت رسان مردم هستند، خبرنگارانی هم در عین گمنامی، تلاش می‌کنند تا خدمات جهادگران مخلص را به مردم معرفی کنند تا الگویی شود برای دیگر جوانان این وطن...

وی لبخند رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌های جهادی طلاب خوزستانی را یکی از برکات کار رسانه‌ای حوزه‌ عنوان کرد و افزود: این رسانه حوزه بود که توانست تلاش‌های مخلصانه طلاب در دورترین نقاط محروم خوزستان را به تصویر کشد و آن را برای جامعه عرضه نماید.

ضعفی که باید برطرف شود

در ادامه زاهد ممبینی، دبیر مجمع جهادگران استان خوزستان، خواستار اهتمام بیشتر گروه‌های جهادی بر انعکاس فعالیت‌هایشان از طریق رسانه شد و گفت: متأسفانه به نسبت کشوری، گروه‌های جهادی استان خوزستان اهتمام کمتری بر انعکاس تلاش‌هایشان در فضای رسانه‌ای دارند و این یک ضعف است که باید برطرف شود.

تقدیر از زحمات روحانیون مخلص جهادی

 علی زمان زارعی، مسئول نماینده خبرگزاری حوزه در استان خوزستان، در بخش دیگری از این جلسه، ضمن تقدیر از متولیان برگزاری این نشست و عرض خداقوت به جهادگران بی‌نشان حوزوی، بیان کرد: هم‌اکنون که بنده سخن میگویم، هستند عزیزانی که از آن‌سوی کشور، از مهران به خوزستان آمده و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا مرهمی بگذارند بر غم کهنه مردمان محروم خوزستان.

وی اضافه کرد: لازم است تشکر کنم از حجت‌الاسلام صدارت، مسئول تبلیغات اسلامی شهر مهران که به همراه چند گروه جهادی خود را به بندر امام(ره) رسانده و با خرید بخاری، گرمابخش خانه‌های آب‌گرفته مردم شده‌اند.

نماینده خبرگزاری حوزه در استان خوزستان، گفت: حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام(ره)، لباس روحانیت را از تن درآورده و در کنار کارگران زحمت‌کش، فاضلاب‌های شهری را لایروبی می‌کند. این‌ها گوشه‌ای از هزاران خدمت روحانیون جهادی است که باید تلاش و زحمت مخلصانه آنان به مردم معرفی شود.

کارکردن در خوزستان، عبادت مضاعف است

در پایان نیز مسلم رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، با تأکید بر اینکه کارکردن در خوزستان، عبادت مضاعف است، تصریح کرد: اگر گروه‌های جهادی در خوزستان نبودند و هم‌اکنون نباشند، بسیاری از مشکلات رفع نخواهد شد.

تقدیر از نماینده خبرگزاری حوزه

 در پایان این مراسم، از علی زمان زارعی، نماینده خبرگزاری حوزه در استان خوزستان و همچنین محمدیان، مسئول واحد خبر سیمای مرکز خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha