جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 932384
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
روح الله زم

حوزه/ «روح‌الله زم» موسس و سرشبکه سایت و کانال ضد انقلاب «آمدنیوز»، سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، «روح‌الله زم» موسس و سرشبکه سایت و کانال ضد انقلاب «آمدنیوز» که خود را لیدر اغتشاشات در ایران می‌دانست، سحرگاه امروز به سزای اعمالش رسید و به دار مجازات آویخته شد.

ببینید و بخوانید:

مستند «زبان جنایت» روایتی از اعترافات دیده نشده روح الله زم

حکم اعدام روح الله زم تایید شد

دادگاه بدوی رسیدگی به اتهامات زم، ۱۳ مورد از عناوین ریز اتهامات نامبرده را توأم با هم، از مصادیق افساد فی الارض دانسته و بدین جهت برای مشارالیه حکم اعدام صادر کرده بود؛ همچنین دادگاه مزبور برای چند مورد دیگر از اتهامات منتسب به زم که در زمره مصادیق افساد فی الارض نبوده، مجازات حبس تعیین کرده بود.

ببینید:

فیلم/ بدون تعارف با شاه ماهی ضد انقلاب

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه 18 آذرماه در سی و ششمین نشست خبری خود از تایید حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: حدود بیش از یک ماه قبل دیوان عالی کشور به این پرونده رسیدگی کرده و حکم صادره از دادگاه انقلاب به تایید دیوان عالی کشور رسیده است.

برپایه این گزارش، حکم اعدام روح‌الله زم پس از طی فرآیند قانونی و تایید در دیوان عالی کشور، سحرگاه امروز (بیست و دوم آذرماه ۹۹) به مرحله اجرا درآمد و او به دار مجازات آویخته شد تا درس عبرتی برای معاندان ملت ایران باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فیضی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    3 6
    الله اکبر. الله اکبر خامنه ای رهبر
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 3
    خدایا بر عقل و ایمان ما بیفزا تا در دام شیاطین نیفتیم . سروش جان زم بینوا را ببین __گرفتار خفت شد از روی کین _ هر آنکو جهالت گزیند به دین __سر انجام کارش بود مثل این _ بهوش آ و فرمان نفست مبر __کنون که بگوشَت رسید این خبر _ غرور خودت را بنه زیر پا __در آغوش شیطان مده خویش جا __ بگییر در س عبرت از این بینوا __جهالت نکرد هیچ دردی دوا __ خطابم به نفس خودم نیز هست __کدام عاقلی خویش را کرد پست ؟
  • US ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 1
    خدایا شکرت
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 1
    خداوند راه خوب و بد و حق و باطل را به انسانها نشان داده است. وقتی کسی خودش را در دام شیاطین و شیادان می اندازد و کم کم خودش تبدیل به شیطان میشود عاقبتی بهتر از این نخواهد داشت.