جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ مردم از مسئولین خدمت رسانی را انتظار دارند و خدمت رسانی زمانی میسر می شود که مسئولین در امر خدمت رسانی تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم، با بیان این که معیار سنجش هر نهاد و انجمنی به آثار و خدماتی است که به جامعه اسلامی ارائه می شود، گفتند: هر چقدر آثار و نتایج هر نهادی بیشتر باشد، قطعا رضایت مردم هم بیشتر خواهد بود.

ایشان افزودند: امروز شاهد مشکلات جدی در جامعه هستیم، مسئولین باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.

معظم له بیان داشتند: مردم از مسئولین خدمت رسانی را انتظار دارند و خدمت رسانی زمانی میسر می شود که مسئولین در امر خدمت رسانی تلاش بیشتری کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یکی از این نهادها و انجمن ها، تبلیغ است. این انجمن هم می تواند با آثار خوب خود،  مردم را به دین و حوزه تشویق کند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، رئیس انجمن تبلیغ حوزه بر فعالیت هر چه بهتر این انجمن در حوزه تبلیغ، تعامل و همفکری با سایر نهادهای تبلیغی تأکید کرد و گفت: این انجمن از زمان تأسیس توانست کارهای فاخری در امر تبلیغ و تعامل با نهادها و سازمانهای تبلیغی انجام دهد.

وی بیان داشت: در زمان هم سعی شد، نشست های تبلیغی با حضور اعضا و مبلغین برای هر چه بهتر تبلیغ صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجید IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام هنر خبرنگاری این نیست که القاب افراد رو درست نیاورید مثلا در نشست با یک دکتر خبرنگار بنویسد کارشناس ارشد این بی احترامی و شاید توهین به شخص است سایر خبرگزاری ها ادب حوزوی رو بیشتر رعایت میکنند برایتان متاسفم