جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجید بیک زاده

حوزه/ معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران گفت: امروز حضور پررنگ آموزشی اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه استان در فضای مجازی بیش از گذشته قوت و قدرت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، حجت الاسلام مجید بیک زاده، معاون بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه تهران از حضور پررنگ و جهادی اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه تهران به عنوان مربی آموزشی خبر داد.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن درگیری جامعه با کرونا و تغییر وضعیت آموزش از حضوری به مجازی در آموزش و پرورش و پدید آمدن آسیب ها و مشکلات آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان، اساتید و مبلغین بسیجی با حضور خود در فضای مجازی به جهت کمک درسی و رفع اشکال به همیاری مشتاقان علم فعال شدند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آیه شریفه «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین»، اظهار داشت: رمز پیروزی و توفیق در جبهه خطرناک مجازی که در شرایط فعلی سطح وسیع تری از نسل جوان و نوجوان را پذیرا گردیده است، با عزم، استقامت و امید به فضل خدا و در سایه ایمان و اعتقاد عمیق به دین و قرآن حاصل می شود.

حجت الاسلام بیک زاده لزوم فعالیت های جهادی و شیوه های انعطاف و همگام سازی در تبلیغ و تدریس مبلغین در فضای مجازی را، ماحصل ساعت ها بحث و گفت و گو در هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران دانست و بیان داشت: ادامه مسیر شهیدان علم و فرهنگ با حضور جهادی پژوهشگران و مبلغان این عرصه میسر خواهد شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha