شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه کتب

حوزه/ ششمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ششمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی  با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت محدودیت ها به صورت مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان در ایستگاه ششم با بیش از ۷ هزار عنوان کتاب از ۱۴۰ ناشر و دسته‌بندی بیش از ۱۵ موضوع تخصصی، به‌صورت مجازی و با امکان خرید اینترنتی در بازه‌ی زمانی ۲۶ آذر تا ۳ دی‌ماه، برگزار می‌شود.

تحویل رایگان کتاب، ارائه حداقل ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی برای عموم، بن تخفیف ۳۵ درصد برای طلاب و ۵۰ درصدی برای اساتید علاوه بر تخفیف نمایشگاهی، توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با مشارکت آستان قدس رضوی، در این سایت ویژه ایام نمایشگاه، برنامه‌ریزی‌شده است.

تجهیز کتابخانه مدارس، رتبه‌بندی طلاب و پژوهشگران برای بهره‌مندی از بن کارت، امکان استفاده از سایت در تمامی پلتفرم‌های موبایل، کامپیوتر و تبلت، از مزایای سایت نمایشگاه است.

فروشگاه کتاب با امکانات تخصصی فروش کتاب به‌صورت فیزیکی و دانلودی، زیبایی و درعین‌حال دسترسی ساده به امکانات و کاربرپسند بودن، اعمال تخفیف ویژه و زمان‌بندی‌شده به‌صورت درصدی و مبلغ ثابت در محصول یا سبد خرید، ارسال کد تخفیف ویژه برای هر نفر به‌صورت خودکار و متصل به پورتال طلاب به‌صورت سطح‌بندی، از مزایای این سایت عنوان‌شده است.

همچنین، نمایش محصولات مرتبط به‌صورت خودکار در هنگام خرید، جستجوی حرفه‌ای بر اساس نام محصول و نویسنده و بازه قیمتی، دارای پنل مدیریت حرفه‌ای، امکان فیلتر پیشرفته محصول بر اساس دسته‌بندی، ناشر، قطع، زبان، موضوع، نویسنده، شابک، مترجم، سال چاپ و ...، دارای امنیت بالا و همچنین امکان ثبت نظرات، دیدگاه و بررسی محصولات توسط کاربر، از دیگر امکانات و مزایای سایت این فروشگاه و نمایشگاه کتاب است که توسط مهندسان دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، طراحی و به اجرا در آمده است.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه و فروشگاه کتاب حوزه علمیه خراسان به آدرس اینترنتی http://book.hozehkh.com در بازه زمانی ۲۶ آذر تا ۳ دی‌ماه، بازدید و خرید کنند.

رونمایی از پوستر شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی این حوزه به‌صورت استانی و نخستین جشنواره علمی و ملی « آخوند خراسانی» نیز، یکی دیگر از برنامه‌های این اجلاس بود که بر اساس آن، گسترش پژوهش حوزه در عرصه‌ی برون حوزوی نیز، صورت خواهد گرفت.

در این مراسم که از مدارس علمیه منتخب پژوهشی حوزه علمیه خراسان و ۷ مسئول پژوهشی مدارس علمیه برادران و ۳ مسئول پژوهش مدارس علمیه خواهران تجلیل شد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، ‌مدیر حوزه علمیه خراسان بر اهمیت پژوهش در عرصه‌های نوین تأکید کرد و با اشاره به ورود مطالعات دانشی و بینشی در مسائل مختلف برای پاسخگویی به مسائل درون و برون حوزوی، ورود به تولید علم متناسب با نیازهای روز را ضروری دانست.

وی توجه به علم روزآمد و کارآمد را یکی از ضرورت‌های پژوهش برشمرد و بیان کرد: حیات علم، دانش و اندیشه، در گرو پژوهش‌های مستمر و همیشگی با بهره‌مندی از میراث گذشتگان و تدوین نظام جدید برای آیندگان است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha