جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه پیشرفت کشور را مدیون نخبگانی همچون شهید فخری زاده هستیم، گفت: خداوند را باید شاکر باشیم که با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از جامعه نخبگانی، چنین نوابغ و چهره‌های برجسته‌ای نسبت به شاخص‌های جهانی داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جلسه شورای راهبردی مرکز خدمات با بیان اینکه پیشرفت کشور را مدیون نخبگانی همچون شهید فخری زاده هستیم، گفت: خداوند را باید شاکر باشیم که با هدایت مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از جامعه نخبگانی، چنین نوابغ و چهره‌های برجسته‌ای نسبت به شاخص‌های جهانی داریم.
وی با تأکید بر اینکه برای حفظ و حراست از نخبگان باید بیشتر، سرمایه‌گذاری بشود، گفت: امیدوارم خداوند قلم‌هایی را که دور از انصاف دست به تضعیف سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور می‌زنند، هدایت کند؛ نباید اصل کار و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) نادیده گرفته شود.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: دولت‌های آمریکایی و اروپایی و هم‌پیمانان آنان در منطقه با استفاده از ابزارهای پیشرفته جاسوسی درصدد بوده و هستند که به کشور ما ضربه بزنند، ولی سربازان گمنام امام زمان(عج) در مقابل توطئه‌های آنان مقاومت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مورد حمایت از جامعه نخبگانی باید نگاه جامعی داشته باشیم، گفت: در کنار توجه به بعد علمی، نباید از خانواده‌های نخبگان و استعدادهای برتر غفلت کنیم؛ نخبگان حوزوی تمام وقت خود را به امور علمی می‌پردازند و نیاز است به خانواده‌های آنان توجه بیشتری شود.
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha