دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حضورنماینده ولی فقیه درکاشان درمراسم کلنگ زنی مجتمع  قرآنی وفرهنگی قمصر پایتخت گل و گلاب ایران

حوزه / معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیه مهدکودک های کشور زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: براساس این مصوبه از این به بعد کودکان سه تا پنج ساله زیرنظر آموزش وپرورش آموزش خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، قاسم احمدی لاشکی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، در مراسم کلنگ زنی مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی قمصر احداث این مجتمع را یک کار تلفیقی دانست و گفت: مجتمع‌های تلفیقی قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی می توانند خیلی از مشکلات آموزشی کشور را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه آموزشها باید به هم وصل باشند، به الحاق مهد کودک‌های بهزیستی به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وزیرآموزش و پرورش با لبیک به  رهنمود رهبری با پیگیری های لازم وی، روز گذشته مهدکودک های بهزیستی با تصویب در شورای عالی  انقلاب فرهنگی به آموزش و پرورش واگذار شد.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی کلیه مهدکودک های کشور زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: براساس این مصوبه از این به بعد کودکان سه تا پنج ساله زیر نظرآموزش و پرورش آموزش خواهند دید.

وی، با بیان اینکه دغدغه آموزش و پرورش در نیروی انسانی قراردادی، نهضتی، خرید خدمتی و حق التدریس برطرف شد، گفت: خوشختانه با پیگیری وزیرآموزش و پرورش بیش از یک میلیون نفر با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جذب وزارت آموزش و پرورش شدند.

شایان ذکراست امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون استاندار اصفهان، نماینده ولی فقیه  در کاشان، معاون  سیاسی  امنیتی  استاندار اصفهان، خیرین، روحانیون، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی  شهر قمصر  و جمعی از مسئولان استانی کلنگ بزرگترین مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی با زیربنای  ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع  و اعتبار۱۰۰ میلیارد تومان در قمصر پایتخت گل و گلاب ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی به زمین زده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha