یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: تلاش الهی و شبانه روزی شما پزشکان و پرستاران یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) را به جامعه پرستاران کشور تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام حجت‌الاسلام سلیمانی، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (ص): هر کس برای بر آوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را بر آورده سازد چه نسازد، مانند روزی که از مادرش متولد شد، از گناهانش پاک می گردد.

پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت فرخنده و با سعادت عقیله بنی هاشم، بزرگ بانوی دشت کربلا، اسوه صبر و تقوا و پرستار دل های زخم دیده، حضرت زینب کبری(س) است.

روزی که به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به این عنوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای قدردانی و ارج نهادن به مقام والای پرستار است.

در این مقطع حساس و خطیر که شیوع ویروس کرونا گریبان گیر کشور عزیزمان شده و سلامت جامعه را به خطر انداخته است شما عزیزان با استعانت به پروردگار و با بهره‌مندی از توان و تخصص خود به رغم کمبودها و مشکلات ناشی از آن و دوری از خانواده توانستید در این برهه تاریخی افتخارآفرین باشید.

تلاش الهی و شبانه روزی شما پزشکان و پرستاران یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است لذا از زحمات تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی شما در زمینه پیشگیری کنترل و درمان ویروس کرونا در منطقه کاشان و شهرستان دارالشهدای اران و بیدگل قدردانی و سپاسگزاری می‌نماییم.

بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می‌شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

پرستاران به تاسی از بانوی بزرگ کربلا، صادقانه، خالصانه و فداکارانه، عشق و محبت خود را برای آسایش، آرامش و مراقبت از بیماران و دردمندان نثار می کنند و یقیناً نمی توان مناسبتی بهتر از میلاد باسعادت مظهر ایثار و شکیبایی دخت گران‌مایه امیرمومنان علی(ع)، را به عنوان روز پرستار و تکریم و قدردانی از خدمات صادقانه و زحمات دلسوزانه جامعه سخت کوش و صبور پرستاری یافت.

اینجانب سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب(س) را به یکایک پرستاران، سفیران سلامت و منادیان انسانیت و ایمان و به همه آنانی که از پس ابر حیاء و عفت، باران عاطفه می بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری و ساری  می‌کنند، تبریک عرض نموده بر خود فرض میدانم از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان به‌ویژه پرستاران، پزشکان و کارکنان عرصه سلامت شهرستان نمونه قرآنی اران و بیدگل و کادر درمانی  بیمارستان سیدالشهدا(ع) قدر دانی نموده  و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری و در راستای خدمت به مردم  خواستارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha