پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گلابچی

حوزه / آیت الله سلیمانی در بازدید دوساعته از بخش های مختلف آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان، با اهدای شاخه گل از مددجویان و پرستاران این مرکز تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در بازدید آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان، گفت: گاهی کار کردن در جامعه به قصد درآمدزایی و امرار معاش است گاهی هم  د ربرابر کارکردن توقع مادی  نیست بلکه توقع معنوی هست.

وی، عیادت از بیمار، دلجویی از آسیب دیده و تسلیت به خانواده عزادار را در اسلام یک سنت نیکو  دانست و افزود: اجر نگهداری از معلول و افرادسالمند نزد خدا  از همه چیز با ارزش تر است.

عضو خبرگان رهبری، نیت خاندان گلابچی در نگهداری سالمندان و افراد ناتوان را بسیار بارارزش دانست و خطاب به بازماندگان مرحوم گلابچی، اظهار کرد: به دلیل نیت خیرخواهانه ای که اجداد شما داشته اند هیچ موقع  موسسات خیریه  و مرکز سالمندان گلابچی تعطیل نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تفکر خاندان گلابچی در رسیدگی به سالمندان و افراد ناتوان را کم نظیر دانست و گفت: انتظار داریم با کمک شهرداری کاشان و خیرین مشکل آسفالت و کمبود آمبولانس این مرکز هرچه زودتر برطرف شود.

 ام البنین متقی نژاد، رئیس اداره بهزیستی کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان اشاره کرد و گفت: تاکنون هیگچونه مورد ابتلا و فوتی ناشی از ویروس کرونا در این مرکز نداشته ایم.

گفتنی است، آیت الله سلیمانی در بازدید دوساعته از قسمت های مختلف آسایشگاه سالمندان گلابچی کاشان، با اهدای شاخه گل از مددجویان و پرستاران این مرکز تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha