جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت ریشه یابی دلیل قطع درختان زیبای باغ فین کاشان، گفت: باید دلیل ته بری و بیماری درختان زیبای باغ فین کاشان شناسایی و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، عصر امروز در دیدار جمعیت مردم نهاد کویر سبز کاشان با تاکید بر توسعه فضای سبز شهری، گفت : در ساخت و ساز ساختمان های اداری، معابر و خانه های مسکونی باید فضای سبز به صورت مهندسی تعریف شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه کشورمان در توسعه فضای سبز سازمان یافته نیست، افزود: در حالی که در آلمان درختان جنگلی با نمره گذاری حتی قدمت آنها هم مشخص شده است، در کشورمان درختان ۱۶۰۰ساله سرو با قطر بیش از۱۵ متر که تمدن کشورمان محسوب می شود را از ریشه قطع می کنند.

امام جمعه کاشان، با تاکید بر تلاش همگانی برای توسعه فضای سبز کاشان، یادآورشد : فرماندار، شهردار و مسئولان کاشان باید جمعیت های مردم نهاد و متولیان توسعه فضای سبز  را بیش از پیش یاری نمایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت ریشه یابی دلیل قطع درختان زیبای باغ فین کاشان، ابراز داشت: باید دلیل ته بری و بیماری درختان زیبای باغ فین کاشان شناسایی و پیگیری شود. گرچه دلیل بیماری درختان فین شاید به خاطر خاک آلوده و یا کود مصرفی بوده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha