جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سل

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، تصریح کرد: جهاد برای خدا حاج قاسم را قدرتمند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران سپاه کاشان با بیان اینکه در تمام مراحل زندگی باید به یاد خدا باشیم، گفت: اگر می خواهیم کارهایمان به سامان برسد باید ابتدا و پایان هر کاری که قدم برمی داریم با نام خدا  باشد.

وی، به یاد خدا بودن را از مطالبات  مهم پروردگار از بندگانش دانست و  ادامه داد: به یاد خدا بودن نباید لحظه ای و موردی باشد، بلکه در تمام مراحل زندگی باید به یاد خدا باشیم.

عضو خبرگان رهبری، خداوند را یاری رسان بندگانش دانست و با بیان اینکه براساس فرمایش پیامبراکرم (ص) ذکر خدا از جهاد هم بالاتر است، اظهار کرد: جهادی که با ذکر خدا آمیخته نباشد ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با گرامی داشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: جهاد برای خدا حاج قاسم سلیمانی را قدرتمند کرد.

امام جمعه کاشان، با تاکید بر ولایت پذیری، گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو و اسوه در ولایت مداری مطرح است.

وی درپایان با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: امام راحل آزادی خرمشهر را در سبد خدا قرار داد. ما هم باید خدایی بیاندیشیم و خدایی عمل کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha