یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضورنماینده ولی فقیه درکاشان درمراسم کلنگ زنی مجتمع  قرآنی وفرهنگی قمصر پایتخت گل و گلاب ایران

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: در حالی که اجناس به کار رفته و مرغوب معیار قیمت گذاری ساختمانها و ویلاهای زیبا است ولی زیبایی، شهرت و نام معیار قیمت گذاری انسان نیست و اندیشه و تفکر معیار قیمت گذاری انسانها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امروز  در مراسم کلنگ زنی مجتمع قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی قمصر در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده، روز پرستار، هفته وحدت حوزه و دانشگاه و تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: شهادت دکتر مفتح حلقه اتصال  و دانشگاه را گرامی می داریم.

وی افزود: در دین مبین اسلام برای قیمت گذاری هر چیزی مناسبت دارد ولی به انسان که می رسد قیمت گذاری خاص دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان خاطرنشان کرد: در حالی که اجناس به کار رفته و مرغوب معیار قیمت گذاری ساختمانها و ویلاهای زیبا است، زیبایی، شهرت و نام معیار قیمت گذاری انسان نیست و اندیشه و تفکر معیار قیمت گذاری انسانها است.

وی مراسم کلنگ زنی مجمتع قرآنی، فرهنگی قمصر را تجلی اندیشه خیرین گرانقدر دانست و گفت: اندیشه حاجیه خانم انیس السادات فقیه که ریشه در عمق اسلام و روحانیت دارد به این مراسم رسمیت داد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شمیم دل انگیز گلاب قمصر قلب کره زمین (کعبه ) را معطر می کند، گفت: گرچه بعضی ها به خاطر دل انگیز بودن آب هوای قمصربه این شهر سفرمی کنند ولی اندیشه خیرین سفر به این شهر توریستی  و گردشی را مضاعف کرده است.

امام جمعه کاشان خدمات حاجیه خانم انیس السادات فقیه را بسیار ارزشمند و گرانبها دانست و گفت: هیچ موقع به خاطر پست و مقام افراد تقدیر نمی شود بلکه از نوع اندیشه خدمتگزاری به مردم قدردانی می شود.

وی، با بیان اینکه باید از اندیشه افرادی که انسانیت و موجودات زنده خدا را می بینند تجلیل  شود خطاب به خاندان فقیه گفت: اگر معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون استاندار اصفهان، فرماندار کاشان، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر قمصر و دیگر مسئولان خودشان را وقف برگزاری این مراسم کردند به خاطر اندیشه و تفکر شما خیرین بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه متواضعانه، مودبانه و خالصانه به اندیشه خاندان فقیه و شاه فضل احترام می گذارم، گفت: ارزش هرانسان به انگیزه، نیت و قصدش می باشد.

آیت الله سلیمانی در پایان با بیان اینکه خانه انیس السادات فقیه خانه اعیانی و اشرافی نیست بلکه یک خانه ساده، قدیمی و سنتی است، گفت: افق اندیشه این خیر عزیز باعث شده که اقدام به احداث زیباترین و مجهزترین مجتمع قرآنی و فرهنگی برای آینده سازان کشور در شهر قمصر نماید  و خودش هم در یک خانه محقر و سنتی زندگی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha