جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار معاونان پژوهشی  مدارس علمیه منطقه کاشان با آیت الله سلیمانی

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با بیان این که دید پژوهشی در حوزه های علمیه تبدیل به آموزشی شده است، گفت: براساس سند چشم انداز پژوهشی، تمام اساتید مدارس علمیه باید تا سال ۱۴۰۱مدرک پژوهشی داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی، ظهر امروز در دیدار معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان با آیت  الله سلیمانی، برگزاری یازدهمین جشنواره علامه حلی را از مهمترین فعالیت های پژوهشی حوزه علمیه کاشان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۳۰ مقاله طلاب مدارس کاشان در جشنواره علامه حلی مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: قراراست این مقالات برای ارزیابی و راهیابی به مرحله کشوری به قم فرستاده شود.

شبانی نوش آبادی با اشاره به تشکیل کانون های علمی در مدارس علمیه منطقه کاشان، از برگزاری روش مطالعاتی به صورت پایلوت کشوری در کاشان خبر داد.

وی با بیان این که دید پژوهشی در حوزه های علمیه تبدیل به آموزشی شده است، اظهار کرد: براساس سند چشم انداز پژوهشی، تمام اساتید مدارس علمیه باید تا سال ۱۴۰۱مدرک پژوهشی داشته باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان از برگزاری  دوره های پژوهشی با حضور ۴۵ نفر از اساتید  مدارس علمیه این منطقه در تیر ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد شرکت کننده تاکنون ۳۰ نفر مقاله پژوهشی قابل چاپ ارائه نموده اند و به دلیل استقبال اساتید از این دوره ها کاشان رتبه خوبی را در سطح کشور به دست آورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha