سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان از ارسال ۱۳۰ مقاله از طلاب مدرسه باب العلم اسلامی و مدرسه امام خمینی (ره )کاشان به جشنواره علامه حلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی، امروز در جلسه معاونان پژوهش مدارس علمیه شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق که در حسینیه آیت الله مصطفوی کاشانی برگزار شد، از ارسال ۱۳۰ مقاله از مدارس علمیه کاشان به جشنواره علامه حلی خبر داد و اظهار داشت: مقالات ارسال شده در جشنواره استانی هم ارزیابی خواهد شد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از دستاوردهای جلسه مهارت افزایی پژوهشی اساتید حوزه علمیه کاشان، بر همکاری معاونان پژوهش برای معرفی اساتید متخصص جهت تشکیل گروه های علمی اعم از فقه و اصول، ادبیات، کلام، تاریخ و ...  تاکید  کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان با اشاره به بررسی آیین نامه  های جدید پژوهشی، گفت: معاونان پژوهشی مدارس با همکاری یکدیگر نسبت به چاپ مجلات و نشریات داخلی مدارس خود اقدام کنند.

در پایان پس از ارائه گزارش  فعالیت های معاونین پژوهشی مدارس علمیه منطقه کاشان، در زمینه های پژوهشی و امورکتابخانه ها، آیین نامه داخلی برای پیشبرد اهداف پژوهشی مدارس به تصویب رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha