دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لطفی کمیته امداد بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: سامانه موکب اشتغال محرومان با هدف تجمیع امکانات و ظرفیت‌های مردمی برای رفع مشکل اشتغال محرومان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: وب سایت «موکب اشتغال محرومان» به منظور جلب مشارکت های جهادگران کار آفرین و مردمی و با هدف تجمیع امکانات و ظرفیت های مردمی برای رفع مشکل اشتغال محرومان راه اندازی شد.

وی افزود: افراد داوطلب برای کمک به اشتغال محرومان می‌توانند با ورود و ثبت نام در سایت www.emookeb.ir آمادگی خود را برای ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف اشتغال محرومان اعلام کنند. همچنین افراد متقاضی اشتغال با ثبت اطلاعات خود در این وب‌سایت، می‌توانند از خدمات ارائه شده توسط افراد داوطلب برخوردار شوند.

لطفی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار و داوطلبان کمک به اشتغال محرومان می‌توانند در زمینه‌های مختلف همچون تامین سرمایه، ضمانت وام، بازاریابی و فروش، مشاوره‌های فنی، شغلی، مالی و حقوقی، تهیه مجوز، آموزش، تامین مواد اولیه و ... به افراد محروم نیازمند اشتغال یاری برسانند.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار امیدواری کرد: این سایت می‌تواند زمینه‌ای باشد هرکسی که قصد دارد به اشتغال محرومان هر نوع کمک ملی و غیر مالی کند، فعالیت کند. از طرف مقابل، دستگاه‌هایی مانند کمیته امداد، نیازمندان واقعی را شناسایی و نیازمندی آن‌ها در حوزه اشتغال را به سایت مذکور معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha