سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کمک های مومنانه

حوزه/ حجت‌الاسلام شریف پور، گزارشی از فعالیت‌های چندگانه مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم شریف پور، مدیر مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به بیان فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه پرداخت و اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز با همکاری مساجد شهر فعالیت‌های جهادی خوبی درزمینهٔ مبارزه با کرونا داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان به ضدعفونی کردن معابر، توزیع ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، و توزیع کمک‌های مؤمنانه در چهار مرحله اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز، به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا همه کلاس‌های درس طلاب، به‌صورت غیرحضوری برگزارشده به این نحو که نیمی از کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و نیمی دیگر به‌صورت آفلاین یعنی ارسال فایل ضبط‌شده‌ی استاد در پیام‌رسان ایتا انجام می‌شود.

وی افزود: طلاب مدرسه موظف‌اند فایل صوتی استاد را استماع و خلاصه‌برداری کرده و در فضای مجازی باهم بحثان خود مباحثه کنند همچنین هر دو هفته یک‌بار از طلاب امتحان گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام شریف پور، در ادامه ضمن اشاره به  فعالیت‌های معاونت پژوهش علمیه حیدر کرار (ع) اهواز، بیان کرد: معاون پژوهش مدرسه برای همه‌ی طلاب مدرسه یک موضوع تحقیقاتی به همراه استاد راهنما مشخص کرده و طلاب هم‌اکنون در حال تکمیل مقالات خود می‌باشند.

مدیر مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز، از برگزاری دوره‌های مختلف برای طلاب مدرسه خبر داد و اذعان‌داشت: دوره‌های مختلفی ازجمله دوره نقد وهابیت، مهدویت، نقد یمانی و همچنین جلسات نقشه راه برای بررسی آینده درسی و علمی طلاب، هم به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌ها و هم به‌صورت مجازی برای طلاب مدرسه برگزارشده است.

حجت‌الاسلام شریف پور، در پایان گفت: مدرسه علمیه حیدر کرار(ع) اهواز درزمینهٔ فعالیت‌های تبلیغی و اعزام مبلغ فعالیت‌های خوبی داشته و طلاب مدرسه در مساجد و مدارس شهر در حال تبلیغ و پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha