سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ حجت‌الاسلام نصرحمادی با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه سیدالشهداء خرمشهر، گفت: گروه جهادی طلاب، در طول این چند ماه، فعالیت‌های خوبی همچون توزیع ده هزار بسته کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند، تعمیر خانه‌های نیازمندان داشته‌اند.

حجت‌الاسلام نصرحمادی، مدیر مدرسه علمیه سید الشهداء(ع) شهرستان خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به بیان فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه سید الشهداء(ع) پرداخت و اظهار داشت: گروه جهادی طلاب مدرسه با همکاری دفتر امام‌جمعه و سپاه ناحیه‌ی خرمشهر فعالیت‌های خوبی همچون توزیع ده هزار بسته کمک‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند، تعمیر خانه‌های نیازمندان و شناسایی، سازمان‌دهی و اولویت‌بندی آن‌ها و اعلام آمادگی کامل به بیمارستان‌ها برای انجام کارهای خدماتی داشته است.

 مدیر مدرسه علمیه سید الشهداء(ع) شهرستان خرمشهر، به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلیه کلاس‌های درس طلاب به جز طلاب پایه‌یک و دو، به‌صورت مجازی برگزار شده اما اخرهفته ها برای برطرف کردن سؤالات و مشکلات طلاب، جلسه‌ی حضوری با اساتید برای طلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی  افزود: کلاس‌های طلاب پایه‌یک و دو به‌صورت حضوری ولی در فضاهای باز یا سالن‌های بزرگ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و طلاب در طول هفته قرنطینه می‌شوند.

اعزام هفتگی طلاب به روستاها

حجت‌الاسلام نصرحمادی، در ادامه به بیان فعالیت‌های تبلیغی طلاب پرداخت و ابراز داشت: طلاب مدرسه هفته‌ای یک‌بار در روز، آن هم جمعه‌ها برای انجام کارهای تبلیغی همچون برپایی نماز جماعت، پاسخ به مسائل شرعی و حل شبهات، به روستاها اعزام می‌شوند.

برگزاری دوره سطح سه علم کلام با موضوع امامت

مدیر مدرسه علمیه سید الشهداء(ع) شهرستان خرمشهر،از برگزاری دوره‌ی سطح سه علم کلام با موضوع امامت خبر داد و اذعان داشت: دوره‌ی سطح سه علم کلام با موضوع امامت برای طلاب سطح سه به‌صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در حال برگزاری است که ۲۰ نفر از طلاب در این دوره مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان افزود: برای طلابی که در مدارس و روستاها مشغول به فعالیت هستند ما هردو هفته یک‌بار جلسات هم‌اندیشی برپا کرده و در این جلسات مشکلات و نیازمندی‌ها بررسی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha