سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
زیارت نیابتی زائران غیر ایرانی

حوزه/ بیش از ۳۰ هزار نفر در مسابقه «عطر سلام» به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت و با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شبکه شاد آموزش و پرورش، تشکل‌های مردمی در فضای مجازی، روبیکا، حوزه علمیه خواهران، کانون های مساجد و تشکل‌های مردمی، رسانه ملی و نشر کتابک با معارف فاطمی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه «عطر سلام» که در چهار بخش کودک، نوجوان، عمومی و عرض ارادت با بیش از ۳۰ هزار شرکت کننده برگزار شده بود با اعلام برندگان و ارسال جوایز به کار خود پایان داد.

این مسابقه به همت اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شبکه شاد آموزش و پرورش، تشکل‌های مردمی در فضای مجازی، روبیکا، حوزه علمیه خواهران، کانون‌های مساجد و تشکل‌های مردمی، رسانه ملی و نشر کتابک دنبال شد و در بخش‌های عمومی ۷۷۳۲ نفر، کودک ۷۰۴۴ نفر، نوجوان ۷۷۵۹ نفر و عرض ارادت ۷۵۰۰ اثر شرکت کرده‌اند.

محتوای ارائه شده برای این مسابقه شامل کتاب زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها برای بخش کودک، ۱۷ عکس نوشت با موضوع زندگانی حضرت معصومه سلام الله علیها و ویژگی‌های ایشان برای بخش نوجوان و ۱۷ عکس نوشت گرافیکی با موضوعات سبک زندگی و معارفی حضرت برای بخش عمومی بود که توسط خادمیاران نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت تهیه شده بود.

شیوه برگزاری این مسابقه به این صورت بود که روزانه یک محتوا و سؤالات مربوط به آن برای هر بخش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار کننده مسابقه بارگذاری شده و پاسخ‌ها جمع‌آوری شده است؛ در انتها به ۱۱۰ نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کردند هدایای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا شد و ۸۴ هدیه نیز مرکز خدمات حوزه علمیه به برگزیدگان طلبه اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha