شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ ارتقای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، یکی از مباحث ضروری است که در این راستا پیشنهاداتی نیز به دبیرخانه علمی جامعه مدرسین ارسال شده است تا این مجمع بتواند نقش آفرینی بیشتری در سطح حوزه های علمیه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد در دیدار اعضای هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جدید شورای عالی جامعه مدرسین ضمن تسلیت ارتحال آیت الله یزدی، گفت: انتخاب شایسته و رأی قاطعی که اعضای محترم جامعه مدرسین به حضرتعالی داده اند، سبب نشاط دوستداران انقلاب و فضلای حوزوی گردیده است؛ این انتخاب برای ما بیش از دیگران مبارک است؛ چراکه مجمع نمایندگان طلاب در زمان مدیریت شما در مرکز مدیریت حوزه های علمیه، بیشترین بهره را برده است که یکی از آن بهره ها، تصویب طرح حوزه انقلابی و اجرای آن در سطح حوزه های علمیه بوده است.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم همیشه همراه با جامعه مدرسین بوده و امروز نیز با ریاست جنابعالی بر این جامعه، همیار و همراه شما خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: منشور روحانیت که توسط امام راحل صادر شده، نیازمند بازخوانی است؛ چراکه این منشور متناسب با مباحث امروز حوزه های علمیه است و نیازمند راه اندازی دبیرخانه ای برای این منشور هستیم تا بتوانیم به بازخوانی بندبند این منشور برای حوزویان بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان ساخت: ارتقاء مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، یکی از مباحث ضروری است که در این راستا پیشنهاداتی نیز به دبیرخانه علمی جامعه مدرسین ارسال شده است تا این مجمع بتواند نقش آفرینی بیشتری در سطح حوزه های علمیه داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز بخش های مختلفی همچون مجمع نمایندگان طلاب، تشکل اساتید، بسیج اساتید و مجمع عمومی جامعه مدرسین در حوزه وجود دارد که می تواند با همکاری های بیشتر، بازوان خوبی برای جامعه مدرسین بوده و نقش ایفا نمایند.

یادآور می شود: در این دیدار، حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، سلیمانی اردهالی، عسگری فروشانی، گلزاده و امینی اطهر نیز به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha