دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانوان طلبه میبدی

حوزه/ معاون فرهنگی مرکز آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا سلام الله میبد با تشریح اقدامات جهادی بانوان طلبه این مدرسه علمیه در مهار بحران کرونا گفت: از سه نفر بانوی جهادی مدافع سلامت این مدرسه به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها تقدیر شد.

مهین سقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از سه نفر از بانوان طلبه این مدرسه علمیه که در زمان کرونا فعالیت داوطلبانه در پرستاری از بیماران و تغسیل اموات کرونایی داشته اند در مراسمی با حضور آنان تقدیر شد.

وی افزود: این بانوان در بخش نقاهتگاه بیماران کرونایی، بخش بیماران کرونایی بیمارستان میبد و نیز قرار گاه شهید سردار سلیمانی حضور یافته اند و داوطلبانه و به صورت جهادی به مردم خدمت کرده اند.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی حضرت زهرا سلام الله میبد برخی دیگر از فعالیت های جهادی بانوان طلبه این مدرسه در مهار بحران کرونا از اسفند ۹۸ تا کنون را تشکیل گروه های جهادی«قانتات»، تهیه مواد ضد عفونی و توزیع بیش از دو هزار بسته در سطح شهر، دوخت ماسک و گان در کارگاه های وابسته به بسیج و نیز به صورت خانگی، توزیع ده ها بسته گوشت قرمز در قالب طرح اطعام کریمانه به نیازمندان، تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی، تهیه غذای گرم در مناسبت های مختلف برای نیازمندان، جمع آوری کمک های مردمی و طلاب و اهدای بیش از ۹ میلیون تومان وجه نقد به نیازمندان برشمرد. 

خانم سقایی برخی از اقدامات فرهنگی بانوان جهادگر این مدرسه علمیه را مشاوره، دلجویی و تسلیت دادن به بازماندگان اموات کرونایی به صورت تلفنی و تماس با خانواده هایی که در گیر کرونا شدند به صورت تیمی دلجویی و مشاوره دادن به آنها بیان کرد.

وی ادامه داد:  اعزام مبلغه به خراسان جنوبی برای شرکت در طرح  قرارگاه مردمی زعفران، که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده بود به مدت ۱۵ روز از دیگر اقدامات بانوان حوزوی این مدرسه به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha