پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ازدواج

حوزه/آیین عقد زوج پرستار میبدی در سالن مجهز این شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی، به همت خادمیاران رضوی میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، سید محمد حسن علایی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی محله شهیدیه و بارجین، بسیجیان و خیرین، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، مراسم عقد رایگان زوج پرستار میبدی در سالن مجهز این شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی، شامل سفره و تزئینات کامل برگزار شد.

مسئول کانون محلی شهید علوی شهر میبد با اشاره به آمادگی دفتر کانون محلی شهید علوی شهیدیه برای رفع مشکلات جوانان محله و تهیه جهیزیه و ازدواج آسان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک در زمینه ساخت مسکن جوانان نیز اقدامات ارزشمندی صورت گیرد. 

سفره یلدای مهربانی در میبد گشوده شد 

به همت دو نفر از خادمیاران کانون خدمت رضوی محله شهیدیه و بارجین ( شهید علوی ) وبه مناسبت شب یلدا ، ۵ کیک خانگی و ژله تهیه و به پنج کودک یتیم اهداشد و به همت یکی دیگر از خادمیاران کانون محلی سفره کوچکی برای دو خانواده ای که مادر نداشتند، با تهیه مقداری آجیل و میوه پهن شد. 

چهار نفر از خواهران خادمیار کانون خدمت رضوی محله نیز با همکاری مؤسسه لبخند شهیدیه، ۱۱۰ بسته یلدایی شامل مرغ، هندوانه، ژله و ماسک تهیه ، بسته بندی و بین ۱۱۰ خانواده نیازمند محله توزیع کردند.

به همت یکی از خادمیاران کانون خدمت رضوی محله شهیدیه و بارجین شهرستان میبد به مناسبت ولادت حضرت زینب( س ) و روز پرستار ۲۰۰ماسک توسط یکی از خادمیاران کانون محلی تهیه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بسته بندی و بین ۳۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

به همین مناسبت ۱۰۰۰عدد ماسک توسط کانون خدمت رضوی محله شهیدیه و بارجین ( شهید علوی ) شهرستان میبد توسط تعدادی از خادمیاران کانون محلی و تعدادی از بسیجیان بین اهالی محل توزیع شد.

بر اساس این گزارش به مناسبت  میلاد حضرت زینب (س) ۱۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش کانون محلی خدمت رضوی محله مهرجرد میبد توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha