سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسعود شهبازی

حوزه/ مسئول گروه جهادی "صراط مستقیم" گفت: حقیقتاً یکی از الزامات مهم به منظور غلبه بر مشکلات کشور به خصوص در زمینه مسایل اقتصادی، ترویج گفتمان جهادی در سطح جامعه است.

مسعود شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از همه جهادگران و گروه های جهادی و به خصوص مسئولان، تلاش همه جانبه در زمینه تبیین و ترویج گفتمان جهادی در جامعه است که البته در این خصوص در سال های اخیر، قدم های خوب و مبارکی برداشته شده و مهم آن است که این روند همچنان با قوت ادامه یابد.

وی افزود: به ویژه در گام دوم انقلاب، باید بکوشیم که هرچه بیشتر و بهتر گفتمان جهادی به گفتمان عمومی کشور تبدیل شود، چه آن که ما در همین سال ها، بارها و بارها برکات و دستاوردهای حرکت بر مدار گفتمان جهادی را در چه بحث امدادرسانی به هموطنان سیلزده و زلزله زده، چه بحث مقابله با کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه و چه دیگر عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی به عینه دیده ایم.

این طلبه جهادگر همچنین گفت: به لطف الهی پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان شاهد رویش های ارزشمندی در میان نسل جوان در بحث شکل گیری گروه های جهادی در میان اقشار گوناگون هستیم و این مساله یک فرصت بسیار عظیم در کشور ماست که باید برای غلبه بر مشکلات از جمله در حوزه اقتصادی از آن به درستی استفاده کنیم.

وی افزود: اگر روحیه جهادی در جامعه ما به معنای واقعی کلمه فراگیر شود، به تدریج معضلاتی از قبیل بیکاری و اُفت راندمان کاری، از بین رفته و ایران اسلامی هر چه بیشتر در مسیر رشد و جهش تولید حرکت می کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha