پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهدای ۴۰۰ کیت گرمایی توسط مرکز اسلامی یلونایف

حوزه/ مرکز اسلامی یلونایف، اعلام کرد که با همکاری سازمان امداد اسلامی موفق به آماده‌سازی ۴۰۰ بسته کیت گرمایی برای اهداء به نیازمندان در بخش‌های شمالی کانادا شده‌است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbc، مرکز اسلامی یلونایف، موفق به آماده‌سازی۴۰۰ بسته «کیت گرمایی» برای اهداء به نیازمندان در سرزمین‌های شمال کانادا شدند.

دستمال توالت ، دستمال کاغذی، جوراب‌های حرارتی و پتو در ۴۰۰ بسته مراقبتی ساخته شده توسط داوطلبان در آخر هفته قرار داده شدند. این دومین سال است که داوطلبان در شهر یلونایف، با همکاری سازمان امداد اسلامی کانادا، کیت‌هایی را برای خانواده‌های نیازمند تهیه می‌کنند.

ناظم آوان ، از مرکز اسلامی یلونایف در این باره به خبرنگاران گفت: این بخشی از یک کارزار ملی است که بیشتر در جنوب کانادا انجام می‌شود، اما ما در دو سال گذشته با سازمان امداد اسلامی همکاری کردیم و موفق شدیم در شمال حمایت مالی جمع کنیم.

آوان توضیح داد که مرکز اسلامی محلی بودجه بیشتری نسبت به سال قبل تأمین کرده است ، و همین به داوطلبان اجازه داده که محصولات بهداشت شخصی اضافی مانند دئودورانت ، مسواک و پد بهداشتی را به کیت‌های اهدایی اضافه کنند.

گفته می‌شود این مرکز اسلامی در آغاز تنها با عضویت چند خانواده مسلمان در سال ۱۹۹۲ شروع به کار کرد، اما در سه دهه گذشته تعداد اعضای این جامعه به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha