یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفر رئیس قوه قضائیه به بجنورد

حوزه/ رئیس قوه‌قضائیه به همراه معاونان، دادستان و رئیس سازمان باررسی کل کشور در قالب سفرهای استانی، وارد خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، دقایقی قبل برای انجام سفر یک روزه، به همراه معاونان، دادستان و رئیس سازمان باررسی کل کشور، وارد فرودگاه بجنورد شد و مورد استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در فرودگاه بجنورد به تشریح اهداف سفر به استان خراسان شمالی پرداخت و گفت: باید چند ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر می‌کردیم، اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد.

وی تصریح کرد: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به استان خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم.

 رئیسی خاطرنشان کرد: همانند سفرهای استانی پیشین، پیش از سفر به استان خراسان شمالی نیز گروه‌های مختلفی به شهرستان‌ها و واحدهای قضایی این استان اعزام شدند و به بررسی و احصاء مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات در جریان جلسات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد و آن دسته از مشکلات که در داخل استان قابل حل است نسبت به رفع آن‌ها اقدام و در مورد سایر مشکلات نیز، در مرکز تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: استان خراسان شمالی، علیرغم وجود قومیت‌ها و گویش‌های مختلف دارای مردمی متعهد و پرتلاش در همه حوزه‌ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha