جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه بهاباد

حوزه/ امام جمعه بهاباد با اشاره به حضور روحانیت در میان مردم گفت: مردم از روحانیت توقع و انتظار دارند که آرامش بخش آلام و دردهای آنان باشند، از این‌رو نقش امام محله بسیار پررنگ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه بهاباد،‌ در جمع امامان محله و روحانیان مستقر این شهرستان که با حضور مدیر عامل بنیاد هدایت برگزار شد، با اشاره به ثمرات و برکات حضور روحانیت در نقاط حاشیه‌ای شهر و روستاها گفت: روحانیت قبل از انقلاب در حاشیه بود و سیستم، روحانیان را کنار زده بود و مردم به روحانیت به دید معنوی نگاه می کردند.

وی در ادامه افزود: بعد از انقلاب با توجه به تجربه ۴۰ ساله در تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی، جهاد، دفاع مقدس و نماز جمعه، روحانیت به عنوان محوری برای تحولات معرفی شد و امروز درست یا غلط هر چه کم و کاستی است از چشم روحانیت دیده می‌شود؛ نمی گوییم درست است ولی مردم می گویند شما این سیستم را آورده اید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی بشکانی اظهار کرد: هر کاری باید با دانایی همراه باشد اما در عمل مردم با وجود همه تبلیغی که ضد انقلاب و شبکه‌های خارجی داشته اند و کم کاری هایی که در داخل صورت گرفته باز هم می دانند که اکثر روحانیان جزو اقشار فقیر جامعه و همراه و همدل با مردم هستند.

وی با اشاره به حضور روحانیت در میان مردم ابراز داشت: مردم از روحانیت توقع و انتظار دارند که آرامش بخش آلام و دردهای آنان باشند، از این‌رو نقش امام محله بسیار پررنگ است.

امام جمعه بهاباد، خاطرنشان کرد: امامان محله و روحانیان مستقر با استفاده از ظرفیت نهادها و ادارت و همچنین مشارکت مردم به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha