جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا غلامی

حوزه/ حجت الاسلام غلامی گفت: مساجد به سمت انسان سازی پیش بروند و این ظرفیت ها ایجاد شود تا همه خدمات حکومت به مردم از طریق مساجد ارائه شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام رضا غلامی، شامگاه چهارشنبه در جمع روحانیون ارومیه که در حسینیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با بیان این که برای تاثیرگذاری در بین مردم باید رنج ها را به جان خرید، اظهار داشت: رنج ها و کمبودها را به جان بخریم تا کارهایمان تاثیرگذار باشد و رهبر انقلاب به اندازه همه مشکلاتی که ما داریم رنج می کشند و به خاطر انقلاب آن ها را تحمل می کنند.

وی ادامه داد: مشکلات امروز با گزارش دادن حل نمی شود، باید با ارائه راه حل ها به دنبال حل مشکلات بود و به صورت میدانی عمل کرد.

مسئول منطقه شمال غرب بنیاد هدایت با تاکید بر این که دشمن به دنبال این است که رفتارهای غلط برخی مسئولین را تبلیغ کرده و مردم را نسبت انقلاب بدبین کند، افزود: باید با بیان الگوهای برتر مقابل سوء تبلیغات دشمن مقاومت کنیم و فعالیت های مثبت را به مردم بیان کنیم.

وی اضافه کرد: نباید مساجد صرفا به اقامه نماز محدود شود و لازم است مساجد در عرصه های اجتماعی وارد شود و تمام فعالین فرهنگی را تحت مدیریت خود قرار داده و نیازهای مردم را شناسایی کرده و حل کنند و همان طور که رهبری برای مدیریت کشور از همه تفکرات و جناح ها استفاده می کند ما هم باید از ایشان الگو بگیریم.

حجت الاسلام غلامی افزود:  باید مساجد به سمت انسان سازی پیش بروند و این ظرفیت ها ایجاد شود تا همه خدمات حکومت به مردم از طریق مساجد ارائه شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مثلث مسجد، خانواده و مدرسه گفت: باید همکاری بین مسجد، مدرسه و خانواده را جدی بگیریم و با فعال کردن نوجوانان و واحد بانوان در مساجد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار کنیم و دین را به گوش آن ها برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha