جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام محله

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد گفت: نفس حضور یک روحانی در یک محله شهر یا روستا باعث وحدت و همدلی و همبستگی مردم و موجب آبادی روستا می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام حسین حاتمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در جمع امامان محله و روحانیان مستقر این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت برگزار شد، گفت: ۱۰ روحانی مستقر و امام محله در شهرستان بهاباد در حال خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم هستند.

وی در ادامه افزود: نفس حضور یک روحانی در یک محله شهر یا روستا باعث وحدت و همدلی و همبستگی مردم شده است و موجب آبادی روستا شده است.

حجت‌الاسلام حاتمی اظهار کرد: تشکیل گروه جهادی، برگزاری اردوهای فرهنگی و مسابقات ورزشی، تربیت جوانان و نوجوانان بخشی از فعالیت های امامان محله و امامان روستای حاضر در این شهرستان است.

وی ادامه داد: اهدای بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه، آموزش مداحی، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، راه‌اندازی هیات و ... بخش دیگری از فعالیت‌های آنان است.

حجت‌الاسلام حاتمی گفت: تنوع کمّی و کیفی خدمت امامان در شهر و روستا و خدمت صادقانه به مردم، زمینه‌ساز تایید و حمایت مردم شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با اشاره به ظرفیت حضور امامان محله در این شهرستان گفت: زمینه حضور روحانیت در ۴ روستا فراهم شده است و امید است با حضور روحانیان در کسوت امامت روستا، شاهد آبادانی فرهنگی و اجتماعی این روستاها باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: از طلاب و روحانیان دعوت می‌کنیم تا در راستای رسالت طلبگی و ادای تکلیف، پس از اتمام تحصیل به شهر و دیار خود مراجعت کنند و به تبلیغ دینی و خدمت رسانی به مردم مشغول شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha