جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ رمضان توقیر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان توقیر گفت: امروز جهان اسلام به فرماندهانی با شخصیت و افکار و توانایی های شهید حاج قاسم سلیمانی احتیاج دارد و این قبیل فرماند هان می توانند ضامن امنیت و پایداری جهان اسلام باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضان توقیر معاون رئیس مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام به عنوان فرمانده ای شجاع، نترس و پیروز مطرح بود. فتوحات خونین این سردار بزرگ پر افتخار حتی پس از شهادت نیز ادامه دارد و امروز دشمن سر سخت جهان اسلام، ایالات متحده، مجبور است با رسوائی از عراق خارج شود.

وی اظهار داشت: آمریکا با حمله به حاج قاسم سلیمانی و شهادت وی تلاش کرد که جهانیان باور کنند که این شهادت منجر به ناتوانی انقلاب خداپسندانه خواهد شد و ایالات متحده به آسانی بیشتر از قبل در جهان اسلام بازی خواهد کرد و جنبش های علیه آن ضعیف خواهد شد با این حال، دنیا دید که همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی در زندگی ظاهری خود در همه جبهه ها موفق بود، حتی پس از شهادت وی خون او نیز بر دشمن پیروز شد و امروز آمریکا با شرمندگی از محل شهادتش (عراق) عقب نشینی کرد.

وی در ادامه گفت: شهید قاسم سلیمانی آرمان میلیون ها نفر از جوانان جهان است و این جوانان هستند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم قدرت انقلاب اسلامی را مستحکم خواهند کرد.

معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان گفت: بسیاری از ژنرال های جهان از مهارت های نظامی و ویژگی های رزمی شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی می کنند. دوستان و دشمنان به طور آشکار معترف توانایی های وی هستند.

وی در پایان گفت: امروز جهان اسلام به فرماندهانی با شخصیت و افکار و توانایی های شهید حاج قاسم سلیمانی احتیاج دارد و این قبیل فرمانده ها می توانند ضامن امنیت و پایداری جهان اسلام باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha