دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شہدائے مقاومت کانفرنس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان توقیر گفت: شهید قاسم سلمیانی و شهید ابومهدی المهندس بدون تبعیض از مسلمانان مظلوم جهان حمایت و یاری کردند و به ویژه در آزادی و دفاع از بیت‌المقدس نقش اساسی داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری» «حوزه» به همت شورای علمای شیعه پاکستان به مناسبت سالگرد شهیدان قاسم سلیمانی و شهید مهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت کنفرانسی تحت عنوان «شهدای مقاومت و قدس» در دیره اسماعیل خان برگزار شد.
در این کنفرانس حجج الاسلام محمد رمضان توقیر نائب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان، ترس علی، غلام جعفر مرتضوی، کرامت علی حیدری، رجبعلی، حاجی حنیف رکنوی، ناصر عباس توکلی، شبیر حسن عسکری، اختر عباس یزدانی، اعضای سازمان دانشجویان جعفریه و دیگر تشکل‌های دانشجویی به صورت گسترده شرکت کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رمضان توقیر در سخنانی ضمن ادای احترام به سردار شهید قاسم سلیمانی و ابوالمهندس مهدی گفت: این دو مجاهد اسلام بدون تبعیض از مسلمانان مظلوم جهان حمایت و یاری کردند. به ویژه در آزادی و دفاع از بیت المقدس نقش اساسی داشته اند. هر دو مورد حمایت معنوی دو شخصیت بزرگ جهان اسلام، مقام معظم رهبری و مرجع تقلید سید علی سیستانی بودند. آنان به توصیه های این شخصیت‌های جهان اسلام عمل کردند و به نیازمندان کمک کردند و همچنین برای سرکوبی قدرت‌های استعماری، جان خود را فدا کردند تا اسلام سربلند و پیروز باشد.
وی اقدامات تروریستی و جان باختن انسان های بیگناه در گلزار شهدای کرمان، کشتار و حوادث تروریستی در منطقه برچی و پاراچنار پاکستان، فلسطین و افغانستان را به شدت محکوم کرد و از تلفات جانی در این فجایع ابراز تاسف کرد.
سخنرانان دیگر نیز در سخنانی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مقاومت، از خدمات ارزنده آنان برای فلسطینیان و مسلمانان مظلوم قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha